Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call of Duty: Modern Warfare 2 در لیست عناوین پشتیبانی از نسل قبل دیده شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_mw2.jpg]

به گفته یکی از کاربران سایت ردیت (Reddit)، یکی از بزرگترین عناوین شوتر تاریخ، یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 به کنسول اکس باکس وان بازگشت. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…
اخیرا کاربری با نام AlbyPlays تصویری مبنی بر وجود عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 در لیست عناوین پشتیبانی شده از نسل قبل توسط اکس باکس وان منتشر کرده است. همچنین وقتی که کاربر روی این لینک کلیک می کند، به صفحه ارور منتقل می شود. این عنوان از لیست حذف شده است.

۲ هفته پیش شایعاتی منتشر شده بود که نشان می داد پشتیبانی Call of Duty: MW1 و MW2 همزمان با آغاز پیش خرید نسخه بعدی Call of Duty به کنسول اکس باکس وان افزوده خواهد شد. اگر تاریخ این سری دوباره تکرار شود، نسخه جدید در هفته های جاری معرفی خواهد شد.

البته این کاربر می تواند با استفاده از فوتوشاپ، تنها برای جلب توجه لیست عناوین را ویرایش کرده و در سایت گذاشته باشد. و شکی در آن نیست که اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، آن را قبل از ماه مه (اردیبهشت) که Call of Duty بعدی معرفی می شود، خواهیم فهمید.

همچنین در اخبار های اخیر Call of Duty شایعات زیادی درمورد این عنوان وجود دارند. یکی از شایعات بزرگ آن، اتفاق افتادن داستان آن در فضا و در آینده است. هنوز نمی دانیم که چطور می توان عنوانی مانند Call of Duty را در مکانی عظیم که ما فضا می نامیم، ساخت. اما به زودی خواهیم فهمید!

منبع