Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Gears of War 4 از قابلیت LAN و حالت تمرینی پشتیبانی خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Gears-Of-War-4-JD.jpg]

به‌تازگی تصویری از بخش منوی بازی Gears of War 4 منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا این بازی شامل یک زمینی برای تمرین (Training Grounds) می‌شود و از قابلیت LAN پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.


رایان مک کافری (Ryan McCaffrey) از سایت IGN، تصویری از نسخه بتای بازی Gears of War 4 را در توییتر خود منتشر کرد که گزینه‌های LAN و Training Grounds در آن به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد او توییت خود را حذف کرده اما این تصویر را همچنان می‌توانید در WCCFTech مشاهده کنید:

[تصویر:  gearsofwar4-200x100.jpg]

حالت Training Grounds یکی از ویزگی‌های نسخه دوم این سری بود و به بازی‌بازان اجازه می‌داد که قبل از وارد شدن به بخش چندنفره برای بازی با انسان‌های واقعی، کمی به تمرین بپردازند و قلق کار را به‌دست گیرند. این موضوع که سازندگان قصد قرار دادن این ویژگی را در نسخه چهارم دارند، بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

راد فرگسون نیز در صفحه توییتر خود تایید کرد که بازی از قابلیت LAN پشتیبانی خواهد کرد. او در رابطه با اینکه برای استفاده از ویژگی LAN نیز باید به سرویس ایکس‌باکس لایو متصل بود یا خیر، حرفی نزد اما در Gears of War: Ultimate Edition شما درصورت استفاده از ویژگی LAN نیز باید به سرویس ایکس‌باکس لایو وصل می‌بودید.

این خبر با در نظر داشتن اینکه بسیاری از عناوین دیگر از ویژگی LAN و حالتی برای تمرین کردن استفاده نمی‌کنند، بسیار برای طرفداران این سری خوب است.

لازم به‌ذکر است Gears of War 4 از قابلیت Spli-Screen پشتیبانی خواهد کرد اما فریم‌ریت به ۳۰ کاهش می‌یابد (بخش چندنفره در واقع با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود). روز گذشته گفته شد که به‌زودی خبر بزرگی از Gears of War 4 منتشر می‌شود که مربوط به یک رونمایی خواهد بود.

بازی Gears of War 4 در ۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۶ (سه‌شنبه ۲۰ مهر) به‌صورت انحصاری برروی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شایعاتی در رابطه با عرضه نسخه رایانه‌های شخصی آن وجود دارد اما تاکنون موردی تایید نشده است.

شایان به‌ذکر است نسخه بتای آن نیز در ۱۸ آوریل (دوشنبه ۳۰ فروردین) برروی ایکس‌باکس وان آغاز خواهد شد. شما برای دسترسی به آن باید Gears of War Ultimate Edition را در ۱۱ آوریل (دوشنبه ۲۳ فروردین) برروی رایانه‌های شخصی یا ایکس‌باکس وان بازی کنید.

منبع