Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات محتوای الحاقی Final FantasyXV درتابستان پیش رو مشخص می‌شود+اطلاعات جدید تاباتا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از همایش Uncovered: Final Fantasy XV بود که فاینال فانتزی ۱۵ تبدیل شد به یکی از تیترهای اول وب‌سایت‌های گیمینگ.  در واقع در چند وقت اخیر، اخبار و اطلاعات راجع به پانزدهمین نسخه از فاینال فانتزی که به شدت نیز مورد انتظار است، شنیده می‌شود. حال، اطلاعات جدید دیگری از این عنوان منتشر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

برای راحت تر بودن کار شما کاربران عزیز، گفته‌ها و اطلاعات جدید آقای هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی را به صورت نکته‌ای جمع بندی کرده‌ایم. شما می‌توانید اطلاعات جدید عنوان فاینال فانتزی ۱۵ را در زیر بخوانید:
  • خیلی سخت است که تعداد دقیق افرادی که برروی Final Fantasy XV کار می‌کنند را بگوییم اما حدودا ۳۰۰ نفر در سراسر جهان برروی این عنوان کار می‌کنند.

  • همچنین بسیار سخت است که آمار دقیقی از روند تکمیل ساخت بازی را با درصد اعلام کرد. مرحله محلی سازی آغاز شده است و مراحل جزئی و پایانی ساخت بازی دنبال می‌شوند تا جایی که می‌شود تاریخ انتشار قطعی را اعلام کرد.

  • در این نسخه از فاینال فانتزی، صحنه‌های سینمایی کمتری نسبت به نسخه‌های پیشین شاهد خواهیم بود، اما به جای این صحنه‌های سینمایی، اسکوئر انیکس تصمیم گرفته با همکاری Kingsglaive یک فیلم بلند بسازد.

  • در حال حاضر، تیم سازنده در حال کار برروی تعادل و مسائل جزئی مانند مقدار دریافت امتیاز تجربه ، چگونگی پیشرفت کردن بازی‌باز و برقراری تعادل بیشتر بین اسلحه‌های مختلف هستند. مهندس‌ها در حال بهینه سازی هر چه بیشتر بازی هستند و هنرمندان برروی پولیش کردن بازی تمرکز کرده‌اند.

  • تیم سازنده هم‌اکنون در حال کار برروی نرخ فریم بازی هستند. هدف آن‌ها برقراری تعادل بین چیزی که در نمایشگر مشاهده می‌کنیم و چیزی که در پشت پرده پردازش می‌شود، است. آن‌ها با استفاده از زمانی که در اختیار دارند، بازی را هرچه بیشتر بهینه می‌کنند.

  • تیم سازنده همچنین می‌خواهد مطمئن شود که ارتباطی بین محیط بازی و بازی‌باز، قطع نشود. از نظر آن‌ها احساسات القایی به بازی‌بازی مهم‌تر از یک فهرست عدد و برنامه است.

  • برای اینکه بتوانید Regalia را به پرواز درآورید، ابتدا باید آن‌ را شخصی سازی کنید. به محض این که این کار را انجام دادید، می‌توانید با فشردن کلیدی آن را به یک ماشین پرنده تبدیل کنید.

  • معرفی و رونمایی از محتوای الحاقی بازی در فصل تابستان پیش رو انجام می‌گیرد. تیم سازنده یک محتوای الحاقی عادی و متداول نمی‌خواهد بلکه هدف آن‌ها این است که با محتوای الحاقی میان بازی‌بازان شور و هیجان به وجود بیاورد.

  • آقای تاباتا علاقه دارد تا یک نسخه رایانه‌های شخصی نیز از بازی منتشر شود، زیرا به عقیده او این نسخه، بازی‌ را از لحاظ فنی به مرحله بالاتری می‌برد و به دلیل قدرت سخت افزاری بیشتر نسبت به کنسول‌ها، بازی می‌تواند بیشتر خود را نشان دهد. اما برای رسیدن به این هدف، لاز است که تیم سازنده از صفر شروع کند و در مورد فناوری جدید تحقیق کند. به طور خلاصه، این، به مانند یک پورت عادی کنسولی نخواهد بود.
صبر کردن برای پانزدهیم شماره از سری محبوب فاینال فانتزی بسیار سخت است. منتظر بررسی دموی پلاتینیوم این عنوان در گیمفا باشید.
[تصویر:  final-fantasy-xv-background-768x327.jpg]
منبع