Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قابلیت دویدن روی دیوار به تایتان های Titanfall 2 اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  titanfall2_background-768x557.jpg]

دیروز، تریلری تبلیغاتی از عنوان Titanfall 2 منتشر شد که نشان می داد تایتان ها می توانند از شمشیر نیز استفاده کنند. اما امروز اطلاعات بیشتر منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…

وبسایت Titanfall به تازگی اطلاعات بیشتر از این عنوان منتشر کرده است. با قضاوت از روی تصویر منتشر شده، می توان گفت که قابلیت دویدن روی دیوار ها به تایتان های Titanfall 2 اضافه خواهد شد.

این را افراد WCCFTech با دریافت پس زمینه وبسایت رسمی این عنوان و ویرایش آن در نرم افزار های ویرایش عکس، متوجه شدند که این عکس یک کرکتر و تایتان را برروی دیوار نشان می دهد. هنوز این قابلیت به طور رسمی تایید نشده است اما به نظر می رسد افزوده خواهد شد.

قطعا قابلیت دویدن روی دیوار برای تایتان ها بسیار جالب خواهد بود. اما به تازگی در توییتر رسمی Titanfall، طی پستی که به تازگی ارسال شد باعث شد که نسبت به این قابلیت شک هایی به وجود آید.

ظاهرا، تصویر منتشر شده تار است که باعث می شود در آن گمان هایی به وجود آید. آن می تواند چیزی کاملا متفاوت با قابلیت دویدن تایتان ها روی دیوار باشد، یا این که آن ها می خواهند ما را گمراه کرده و فکر کنیم این قابلیت افزوده نخواهد شد.

در پیج این عنوان گفته شد :
نقل‌قول:
کمی تار است. آیا از چیزی که می بینید مطمئن هستید؟
 
نقل‌قول:
قطعا آن بسیار هیجان انگیر خواهد بود. به نظرم باید برای انتشار اطلاعات بیشتر تا ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) صبر کنیم. :)

منبع