Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: روز تاریخی؛ Tomb Raider: Legend
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به «روز تاریخی» خوش آمدید؛ جایی که ما سالگرد تولد بازی‌های به یاد ماندنی را به شما اعلام می‌کنیم و سعی بر این داریم تا درجه نوستالژی شما را بالا ببریم پس با گیمفا برای یک روز تاریخی دیگر همراه باشید.

۱۰ سال پیش در چنین روزی، استودیوی کریستال داینامیکس عنوان Tomb Raider: Legend را منتشر کرد. عنوانی که نه تنها یکی از به یاد ماندنی ترین بازی‌های سری Tomb Raider است بلکه بدون شک یکی از به یاد ماندنی ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است. در آن دوران، لارا کرافت قصه ما، به مانند الآن چیزی از واقع گرایی و زخم و درد سرش نمی‌شد و دست کمی از یک کماندو ممتاز نداشت. لارا در Tomb Raider: Legend به دنبال یک شیء باستانی بود که ممکن بود دنیا را به نابودی بکشاند و او باید از این کار جلوگیری می‌کرد. این بازی با همکاری Eidos (که در آن زمان برای خود اسم و رسمی داشت) منتشر شد. بازی کردن Tomb Raider: Legend برروی خاطره انگیز ترین کنسول تاریخ، پلی‌استیشن۲، هرگز از خاطرم نمی‌رود.
چه خاطرات خوب و بدی از عنوان Tomb Raider: Legend دارید؟ آیا این عنوان کلاسیک را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[تصویر:  59307_front.jpg]

[تصویر:  59307_back-1.jpg]