Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیل اسپنسر می‌خواهد در رابطه با عرضه‌های رایانه‌های شخصی بهتر عمل کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بدیهی است که انتشار بازی‌ها برای ویندوز ۱۰ در این اواخر با مشکلاتی همراه بوده است و مایکروسافت در حال کار برروی این مشکلات است. از طرفی فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس مایکروسافت در توییتر به بعضی از سوالات بازی‌بازان در این رابطه پاسخ داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
اسپنسر در پاسخ به سوالات یکی از طرفداران در رابطه با عرضه‌های رایانه‌های شخصی اینگونه پاسخ داد:

نقل‌قول:
ما می‌خواهیم در رابطه با عرضه‌های رایانه‌های شخصی بهتر عمل کنیم و در آن شکی وجود ندارد. ما بازخورد‌ها را بررسی می‌کنیم و برای بهتر شدن کار می‌کنیم.
— Phil Spencer (@XboxP3) April 11, 2016

آقای اسپنسر همچنین اشاره کردند که به مانند بازی Gears of War: Ultimate Edition، عنوان Quantum Break نیز بهبود می‌یابد.

نقل‌قول:
همانطور که Gears of War: Ultimate Edition بهتر شد، Quantum Break نیز بهبود می‌یابد. ما می‌خواهیم عرضه‌های عالی و بی نقصی داشته باشیم البته هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم اما تمرکزمان بر بهتر شدن است.
— Phil Spencer (@XboxP3) April 11, 2016

این می‌تواند خبر امیدوار کننده‌ای برای بازی‌بازان رایانه‌های شخصی باید که در این روز‌ها می‌توانند برخی از بازی‌های انحصاری اکس‌باکس‌وان را برروی پلتفرم خود تجربه کنند. بدیهی است که بسیاری از سازندگان هم‌اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با DirectX 12 هستند و می‌خواهند بر این اساس بازی‌های خود را بهینه کنند. امیدواریم مایکروسافت مشکلات نسخه‌های رایانه‌های شخصی بازی‌هایش را رفع کند، مخصوصا بازی Quantum Break که در رایانه‌های شخصی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.
[تصویر:  XboxOnevsWindows10-ds1-670x377-constrain.png]
منبع