Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه:عنوان horizon برای انطباق با PS4.5 سال 2017 منتشر می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  jaquette_horizon_zeo_dawn_ps4_cover.jpg] horizon :zero down از مورد انتظار ترین عناوین انحصاری PlayStation 4 است؛  که توسط استودیو guerrilla Games در دست تولید است. این عنوان که قرار بود سال جاری منتشر شود، با استناد به شایعاتی، با اوایل سال 2017 تاخیر خورد. برای اطلاعات بیشتر باگیمفا  همراه باشید. 




شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که با دیدن نمایش های جذاب و خیره کننده horizon:zero down حسابی مدهوشتان کرده و سخت منتظر انتشار این عنوان هستید. اما حال با مدارکی از منبعی شناخته شده و داخلی سونی گفته است:انتشار این بازی تا اوایل  سال 2017  تاخیر خورد. 
horizon دومین پروژه خاص استودیو guerrilla Games است بعد از عنوان killzone. این عنوان دنیای متفاوت و آخرالزمانی را روایت می کند. 
نمایش اولیه horizon نشان دهنده نمایی کلی از گیم پلی و دنیای بازی بود، و آنچه ما از این نمایش فهمیدیم این است که استودیو guerrilla Games نه تنها در ساخت مراحل اولیه‌ای بازی است بلکه به نظر می‌رسد ساخت بازی به اتمام رسیده است. 
Shinobi602،نام مستعار شخصی است که بیشتر اوقات اطلاعات درستی از استودیو ها فاش می کند. و این بار هم می گوید:عنوان horizon:zero down برای انطباق با ps4k به اوایل سال 2017 انتقال یافت. 
این طور که مشخص است استودیو guerrilla Games برای این که از تکنولوژی های جدید PS4.5 استفاده کند این کار را کرده است. افرادی که این کنسول را داشته باشند؛ می توانند این بازی را با کیفیت و رزولوشن بالا تری اجرا کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که این کنسول بتواند عنوان horizon را با کیفیت 4k اجرا کند. باید دید که Sony و استودیو guerrilla Games چه تصمیمی خواهند گرفت؛ می توان گفت سر نوشت horizon:zero down در E3 2016 مشخص خواهد شد. 
[تصویر:  be5ea844_4264_4835_9042_75854ae68491.jpg]
منبع
منبع رو قرار بدید.
(04-22-2016, 12:43 PM)Yves Guillemot نوشته است: [ -> ]منبع رو قرار بدید.

گذاشته شد.
کپی برداری از سایت های فارسی زبان ممنوع است.
http://techshot.ir/game-news/695/95665#Pos