Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: طراح ارشد uncharted از تقلید tomb raider از uncharted می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  rise_of_the_tomb_raider_xbox_one_uncharted.jpg]

این یک  یک حقیقت مشخص است که استودیو crystal dynamic سازنده مجموعه tomb raider، در دو قسمت آخر از عناوین uncharted و the last of us الهامات زیادی گرفته است. حالا یکی از کارمندان استودیو noghti dog صحبت هایی داشته است؛ و گفته که چگونه uncharted راه tomb raider را مشخص کرده است. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا  همراه باشید. 


ریکی کمبیر  که طراح ارشد uncharted 4 که در هفته گذشته از وسعت این عنوان صحبت کرد، حالا در مورد اثرات این عنوان بر روی tomb raider می گوید. 
نقل قول: نوشته است:من نسخه اول tomb raider(در واقع همان نسخه 2013) بازی کردم،اما هنوز چون نسخه دوم آن بر روی PlayStation 4 منتشر نشد، هنوز موفق به انجام آن بازی نشده ام. من کار هایی که آن ها در  tomb raider انجام می دهند،  دوست دارم. من چیز هایی که در E3 ( درباره rise of the tomb raider) را نشان دادند، دیدم. و فهمیدم که این عنوان بیشتر به طرف ژانر بقا پیش می رود، و نه تنها الهاماتی از سر uncharted گرفته بلکه از سری the last of us هم قرض گرفته است.  
کمبیر هم چنین در مورد این مسئله صحبت کرد که قرار نیست و نبوده که سری uncharted در قسمت جدید ریبوت شود. با نگاه به بازی هایی که از زمان اولین uncharted  منتشر شده، می توان رده پای uncharted را در دیگر بازی ها مشاهده کرد و می توان گفت uncharted یک الگو برای عنوان های هم سبکش است. 
نقل قول: نوشته است:از اول ساخت uncharted ما می دانستیم که نمی خواهیم این عنوان را ریبوت کنیم. ما قابلیت هایی هم چون استفاده از اتومبیل و استفاده از طناب و دیگر چیز ها به بازی اضافه کردیم. از طرفی هم نمی خواستیم قابلیت هایی هم چون ارتقا اسلحه یا بالا بردن سطح شخصیت قرار دهیم. ما تلاش کردیم uncharted هویت اصلی خود را گم نکند.  بهتر است بمانید تا این عنوان منتشر شود تا صحبت هایم را بفهمید. 
بازی uncharted 4 : a thief end در تاریخ 21 اردیبهشت به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه می شود. 
[تصویر:  rise_of_the_tomb_raider_vs_uncharted_4_image.jpg]
منبع
خودتون میدونید چیکار میکنید؟  S0 (43) بسته شد.