Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بسته‌ توسعه‌دهنده Blood and Wine شامل کارت‌های جدید بازی Gwent خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت سی‌دی پراجکت در مراسم رد در مراسم Pax East اعلام کرد بستهتوسعه‌دهنده پیش‌روی The Witcher 3 با نام Blood and Wine، در کنار موارد دیگر، کارت‌های جدید برای بازی درون-بازی Gwent به‌همراه خواهد داشت. در ادامه با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

محتواهایی از مناطق جزیره اسکِلّی (Skellige) به‌همراه ۴ کارت جدید به بازی Gwent اضافه خواهند شد. سی‌دی پراجکت رد امروز این کارت‌‌ها را در تابلویی به‌نمایش گذاشته است. متاسفانه هنوز تصاویری از این کارت‌ها به دست خبرنگاران و وبسایت‌ها نرسیده است. (به هنگام انتشار تصاویر پست آپدیت خواهد شد). همچنین بسته اول The Witcher 3 با نام Hearts of Stone که در اکتبر سال میلادی گذشته منتشر شد نیز نیز تعدادی کارت جدید به Gwent اضافه کرد.
در مراسم پرسش و پاسخ نیز یکی از هواداران پرسشی مبنی بر انتشار Gwent به‌عنوان یک بازی مستقل برای تلفن‌های همراه پرسیده است که این شرکت، از دادن جواب قاطع سرپیچی کرده است. توسعه‌دهندگان گقتند پیش‌تر، آنان به انجام این موضوع علاقه داشته اند. همچنین از این سوال و جواب فیلمی تهیه شد تا به دفتر شرکت در لهستان فرستاده شود و سپس، تیم سازنده درباره آوردن Gwent به تلفن‌های همراه تصمیم خواهند گرفت.
هوادار دیگری در رابطه با عنوان در دست ساخت Cyberpunk 2077 سوال پرسیده است؛ او پرسید آیا این عنوان نیز این‌بازی کارتی را البته به سبک و سیاق خود به‌‌همراه خواهد داشت؟ توسعه‌دهندگان نیز پاسخ دادند هنوز برای مطرح کردن این موضوع بسیار زود است. همچنین آنان به شوخی گقتند شاید آن‌را Cyber-Gwent بنامند!
(آپدیت خواهد شد…)


منبع:
http://www.gamespot.com/articles/witcher...0-6439136/