Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: روند ساخت Tekken x Street Fighter برای مدتی متوقف شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدتی زیادی می‌شود که خبر یا اطلاع رسمی و موثقی از عنوان Tekken x Street Fighter به گوشمان نرسیده است و این موضوع قطعا طرفداران سبک مبارزه‌ای را نگران می‌کند (مخصوصا تکن بازان را). حال، به تازگی کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده بازی از باندای نامکو، شرایط را به بازی‌بازان توضیح داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

با تازگی و طی مصاحبه‌ای که با گیم‌‌اسپات انجام شده است، هارادا در مورد وضعیت ساخت عنوان Tekken x Street Fighter توضیح داده است. عنوانی که هارادا آن را در Comic Con سن دیگو ۲۰۱۰ معرفی کرد. هارادا اینگونه توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
پاسخ دادن به این سوال بسیار سخت است. زمانی که ما در حال ساخت بازی‌های مبارزه‌ای هستیم، همیشه طرفداران بازی را د نظر داریم و البته طیف بیشتری را هم به سمت بازی جذب کنیم. در حال حاضر عنوان Street Fighter V عرضه شده است و بازی‌بازان زیادی آن را بازی می‌کنند. بسیاری دیگر از بازی‌بازان و طرفداران نیز وجود دارند که منتظر Tekken 7 هستند. ما نمی‌خواهیم که طرفداران این بازی‌ها را از یکدیگر جدا کنیم بنابراین یک فرصت مناسب برای عرضه Tekken x Street Fighter  بدست نمی‌آید و مجبور به صبر کردن هستیم.
این طور که مشخص است، باندای نامکو تمام تمرکز خود را برروی عرضه Tekken 7 گذاشته است که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن۴ در سال جاری منتشر می‌شود. این نکته قابل ذکر است که کراس آور Street Fighter x Tekken که هم زمان با Tekken x Street Fighter در کامیک کان ۲۰۱۰ معرفی شد، در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های پلی‌استیشن۳، اکس‌باکس‌۳۶۰، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن‌ویتا و دستگاه‌های iOS منتشر شد و البته با رضایت بازی‌بازان همراه بود. امیدواریم Tekken x Street Fighter نیز به زودی عرضه شود.
[تصویر:  tekkenxst-768x516.jpg]
منبع