Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: روز تاریخی؛ Mario Kart Wii
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به «روز تاریخی» خوش آمدید؛ جایی که ما سالگرد تولد بازی‌های به یاد ماندنی را به شما اعلام می‌کنیم و سعی بر این داریم تا درجه نوستالژی شما را بالا ببریم. اگر بازی‌باز کم سن و سال هستید دو انتخاب دارید؛ یا سریعا این مطب را ببندید یا بمانید و به گذشته صنعت پر افتخار بازی‌های ویدیویی نگاهی بیاندازید. و اما اگر بازی‌بازی کهنه کار هستید با گیمفا برای یک روز تاریخی دیگر همراه باشید.

۸ سال پیش در چنین روزی، شرکت نینتندو عنوان Mario Kart Wii را همان طور که از نام آن پیداست برای کنسول Wii منتشر کرد. سری بازی‌های Mario Kart همیشه در بین بازی‌بازان محبوب بوده‌اند و در هر شماره پیشرفت کرده‌اند. اما Mario Kart Wii یک عنوان به شدت خاطره انگیز و به یاد ماندنی است. گیم‌پلی بازی همان طور که می‌دانید بر مبنای مسابقه دادن و برنده شدن طراحی شده است. ماریو و دوستانش (و البته دشمنانش)مسابقاتی را ترتیب داده‌اند و با ماشین‌های کارتینگ می‌خواهند خوش بگذرانند.مکانیک‌های جالبی در بازی طراحی شده بود که آن را از بازی کارتینگ متمایز می‌کرد. نینتندو به خوبی از امکانات انحصاری کنسول Wii استفاده کرده بود و تجربه‌ای شیرین را برای بازی‌بازان رقم زد. در بازی علاوه بر اینکه بازی‌بازان می‌توانستند به صورت محلی در یک کنسول بازی کنند، امکان مسابقه آنلاین قهرمانی نیز در نظر گرفته شده بود که در آن زمان به شدت تازگی داشت (آن هم روی کنسول Wii). آخرین نسخه Mario Kart قسمت ۸ آن است که برای کنسول Wii U منتشر شده است. خوشبختانه Mario Kart از آن دست بازی‌هایی نیست که با نسخه‌های متعدد به بن بست بخورد و در هر شماره در جا بزند. قسمت ۷ . ۸ این بازی که به نوعی نسخه‌های مدرن ان محسوب می‌شوند نیز طرفداران بسیاری دارند و علاوه بر حفظ مکانیک‌ها و عناصر دل نشین قدیمی، سعی بر اضافه کردن عناصر جدیدی نیز دارند.
چه خاطرات خوب و بدی از عنوان Mario Kart Wii دارید؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ بازی‌های دل نشین و بدون خشونت کنسول Wii را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما در میان بگذارید.
[تصویر:  591662_front.jpg]

[تصویر:  591662_back.jpg]

منبع