Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حتی توسعه‌دهندگان Doom نیز نمی‌توانند آن را در سخت‌ترین درجه به اتمام برسانند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  doom.jpg]

اگر از Doom انتظار یک بازی سخت را داشته اید، باید بگویم انتظاراتتان بی‌جا نبوده اند! چون‌که حتی توسعه‌دهندگان این عنوان، موفق به اتمام بازی در سخت‌ترین درجه نشده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

تهیه‌کننده اجرایی، مارتی استراتون و کارگردان خلاق، هوگو مارتین به وبسایت آی‌جی‌ان گفته اند کسی در استودیو اید سافت‌وِیر موفق نشده است بازی را در سخت‌ترین درحه و تنظیمات به پایان برساند. استراتون و مارتین طی مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات از سختی درجات مختلف سخن گفته اند. حالت «فوق کابوس» دومین درجه سختی را تشکیل می‌دهد؛ کابوس به همراه حالت مرگ دائمی یعنی وقتی در بازی کشته شوید، باید بازی را از ابتدا آغاز کنید! استراتون همچنین از وجود قابلیتی سخن گفت که می‌تواند دوستانتان را به چالشی دعوت کند که چه کسی در بازی پیشتاز است.
او توضیح داد:
نقل‌قول:
هنگامی که کشته می‌شوید، یک کلاه‌‌خود می‌اندازید، یک کلاه‌خود دریایی از Doom؛ تمام جهانیان و دوستانتان می‌توانند کلاه‌خودهای شمارا ببینند و شما نیز می‌توانید کلاه‌خودهای آنان را ببینید. به همین خاطر، شما همیشه می‌توانید برای پیشی‌گرفتن از کلکسیون کلاه‌خودهایی که قبلا دیده اید، تلاش کنید.
در عنوان Doom، مکان‌هایی از اجساد دریایی در بازی یافت می‌شد. این اجساد متعلق به خود بازی‌بازان نبودند؛ بلکه به دوستان مرده بازی‌بازان Doom تعلق داشتند.
این عنوان برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۱۳ مِه (۲۴ اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

منبع: