Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جدیدترین نسخه Ratchet and Clank سریعترین فروش این فرانچایز را داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Ratchet-Clank-1.jpg?a5f4cd]

جدیدترین نسخه Ratchet and Clank سریع‌ترین فروش تمام این سری را داشته است. این یک موفقیت کامل است با توجه به اینکه اولین نسخه از این فرانچایز در سال 2002 در زمان PS2 آغاز شد.

کمپانی Insomniac خبری در توئیتر منتشر کرد:

نقل‌قول: از طرفداران Ratchet and Clank و Play Station ممنونم برای اینکه این نسخه سریع‌ترین فروش را در تاریخ این فرانچایز داشته است.

این عنوان موفقیت خوبی کسب کرد در حالی که اوایل این ماه منتشر شد. طرفداران و منتقدان به طور یکسان به این بازی نمرات خوبی دادند و آن را مورد ستایش قرار دادند و این نشان می‌دهد که این بازی یکی از بهترین بازی‌ها در سبک پلتفورمر یا همان سکویی، در طی این چند سال است که برای کنسول Play Station منتشر شده است.

کمپانی سازنده این عنوان یعنی Insomniac اشاراتی داشت که این سری ادامه خواهد داشت. از آنجا که این نسخه سریع‌ترین فروش در این فرانچایز را داشته است، انتظار می‌رود نسخه بعدی این سری، یک بازی طوفانی خواهد بود.

نکته دیگر این است که شاید دنباله این سری بر اساس انیمیشن این عنوان نباشد. شاید این بازی توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفته شده باشد ولی انیمیشن این عنوان که در ماه گذشته منتشر شد، زیاد مورد توجه قرار نگرفت.

خوشبختانه محبوبیت Ratchet and Clank چراغ سبزی برای ساختن بازی‌های بیشتری در سبک پلتفرمر برای کمپانی Sony روشن کرد تا در آینده‌ی نزدیک شاهد بازی‌های بیشتری در این سبک بر روی PS4 باشیم. مردم هم مدت زیادی است منتظر  ساختن Reboot عنوان Crash Bandicot و Jak and Daxter هستند.

منبع: Attack of the fanboy