Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار 2 Dishonored مشخص شد و نمایشی از گیم پلی در E 3 در راه است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Dishonored.jpg?a5f4cd]

Bethesda  تاریخ انتشار عنوان جدیدش به نام  Dishonored 2  را اعلام کرد و 11 نوامبر 2016 مصادف با 21 آبان 1395 شاهد نسخه دوم این عنوان برای سه پلتفرم PS4، Xbox One و PC هستیم. اولین نمایش از نسخه دوم Dishonored در سال قبل یعنی 2015 در نمایشگاه رخ داد و تا به حال Bethesda وعده‌های زیادی در مورد بازی داده است.

نمایش گیم پلی این عنوان، طی کنفرانس Bethesda در نمایشگاه E3 در لس آنجلس آمریکا در 12 ژوئن، ساعت 7 عصر مصادف با 23 خرداد نمایش داده می‌شود، همچنین این نمایش به صورت زنده از طریق شبکه  Twitch و You Tube پخش می‌شود ولی قبل از آن اطلاعات بیشتری از بازی در مجله وب سایت Game Informer در تاریخ 7 مه مصادف با 18 اردیبهشت به انتشار می‌رسد.

نقش خودتان را در یک قاتل حرفه‌ای و فوق العاده در Dishonored 2 تلافی کنید و در دنیایی که عرف و صنعت از بین رفته، نقش آفرینی کنید و خودتان انتخاب می‌کنید که در نقش ملکه Emily Kaldwin یا محافظ سلطنتی Corvo Attano که در نسخه اول بود، بازی کنید. آیا شما مخفی کاری می‌کنید و از میان بازی می‌گذرید؟ یا به طور کامل از سیستم مبارزه استفاده می‌کنید؟ یا شاید از ترکیبی از این دو استفاده می‌کنید، چگونه شخصیت خود را با قدرت‌های منحصر بفرد ترکیب می‌کنید و چگونه از سلاح‌ها و ابزارهایتان برای نابودی دشمنان استفاده می‌کنید؟. داستان بازی در برابر شما پاسخ و واکنش می‌دهد و منجر به نتایج جالبی می‌شود.