Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بروزرسان Battleborn به شما اجازه می‌دهد مقدمه عنوان را دوباره بازی یا آن را رد کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  29384-768x284.jpg]

مدت بسیاری از عرضه عنوان شوتر Battleborn از دست‌پخت‌های شرکت Gearbox Software، سازنده عنوان Borderlands، نمی‌گذرد؛ ولی این شرکت بروزرسانی برای این بازی منتشر کرده است که بر افزودن قابلیت‌های مورد نیاز کاربران، ذکرشده در گفت‌وگوهای آنلاین، تاکید دارد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

با توجه به انتشار این بروزرسان، از این پس می‌توانید مقدمه سینمایی درون‌بازی را دوباره به‌ نمایش بگذارید. این ویدئو را می‌توان یک مقدمه خاص تلقی کرد؛ سبک سینمایی و طول بیش‌تر آن نسبت به مقدمه‌های دیگر و همچنین نبود گزینه ردکردن دلایلی محکم بر این ادعا هستند. نکته شایان ذکر این است که بعد از بروزرسانی، امکان ردکردن به این ویدئو افزوده می‌شود.
همچنین مرحله سرآغاز بازی که هدایت شخصیت مِلکا را در اختیار دارید نیز قابل بازی‌کردن دوباره خواهد بود.
این قابلیت‌های جدید، چهارشنبه به بازی افزوده شدند؛ ولی ممکن است باژی‌بازان متوجه حضور آن‌ها نشده اند. زیرا این شرکت افزودن این قابلیت‌ها توسط سیستم Gearbox Shift را به ارائه بروزرسانی جداگانه ترجیح داده است.
نماینده‌ای از ۲K Games به وبسایت گیم‌اسپات گفته است کاربران در آینده شاهد بروزرسانی‌های به‌مانند این خواهند بود که قابلیت‌های درخواست‌شده کاربران را به بازی اضافه خواهند کرد. او خطی ازپست وبلاگی پیرامون این موضوع را خواند:
نقل‌قول:
شما به ما می‌گویید چه چیزی را در بازی دوست دارید-یا در هنگام بازی چه چیزی متوجه می‌شوید- و ما با کمک شما، سعی بر بهبود Battleborn خواهیم داشت.
ما در Gearbox و ۲K تیمی مختص «خودبهبودی» داریم. [بروزرسان این هفته] تنها مثالی کوچک از مواردی است که می‌توانیم آن‌ها را به بازی اضافه کنیم.
این پست وبلاگی ادامه داشت تا بگوید بروزرسانی‌های بزرگتر که نیازمند تاییده از شرکت‌های سونی و مایکروسافت هستند، زمان بیشتری برای انتشار. هستند. اولین بروزرسان Battleborn در این سبک، در حال توسعه است. این بروزرسان مشکلی را که شخصیت مارکوییس را تحت تاثیر قرار دادن است را رفع خواهد کرد.
Battleborn در تاریخ ۳ مِه (۱۴ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد.
منبع: