Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: ممکن است Crash Bandicot باری دیگر به مالکیت Sony درآید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Crash-Bandicoot-620x349.jpg]

همان‌طور که می‌دانید عنوان Crash Bandicot در ابتدا به مالکیت کمپانی Sony بود ولی بعداز مدتی، کمپانی Activision علاقه خود را نسبت به این بازی نشان داد و آن را خریداری کرد ولی با این حال عمل خاصی بر روی آن انجام نداد ولی به‌نظر می‌رسد Sony قصد دارد باری دیگر این عنوان را به مالکیت خود درآورده و آن را خریداری کند.

قبلا اعلام شد که بازی Uncharted 4: A Thief's End یکی‌از بهترین نکات مخفی Play Station را داراست، این نکته مخفی مربوط به Crash Bandicot می‌شود و در اول بازی شاهد آن هستیم که Nathan Drake شخصیت اصلی بازی به‌همراه همسرش Elena، مشغول بازی کردن این عنوان در کنسول PS1 هستند.

محتویات این بازی توسط منابع مختلف تایید شده و دارای اعتبار است ولی Sony هیچ تاییدیه‌ای برای حضور این عنوان در Uncharted 4 از صاحب این IP یعنی Activision نگرفته‌است. در اینجا دو تصویر گرفته شده از تیتراژ پایانی عنوان Uncharted 4 موجود است که هیچ‌گونه اشاره‌ای به Activision ندارد:


[تصویر:  o7njht5lpyphzamm18cg.png]


[تصویر:  ri3dlkasd60xygi8pye5.png]


این نشانه‌ای است برای بازگشت Crash Bandicot به Play Station ولی از طرفی ممکن است که استودیو Naught.y Dog از روی سهل‌انگاری و فراموشی، نام Activision را درج نکرده باشد و از آن تاییدیه نگرفته باشد البته مورد مشابه این موضوع وجود دارد و از اثر هنری بازی Assassin's Creed IV: Black Flag در این عنوان استفاده شده است.

تمامی طرفداران خواستار این هستند که این عنوان باری دیگر به Play Station برگردد و به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین موقع است زیرا ساخت Uncharted 4 به پایان رسیده و دو تیم در استودیو Naught.y Dog باقی ماندند که ممکن است یکی از آنها بر روی Last of Us 2 و دیگری بر روی بازی جدید Crash کار کنند تا شاهد دو انحصاری فوق‌العاده و محبوب بر روی PS4 باشیم.

دنیای مجازی مسلما با بازگشت Crash شکسته و نابود خواهد شد و شاهد انفجاری عظیم خواهیم بود. Uncharted 4 در 10 مه مصادف با 21 اردیبهشت امسال منتشر خواهد شد و باری دیگر شاهد Crash خواهیم بود البته به‌عنوان یه نکته مخفی ولی نظر شما چیست؟ به‌نظر شما نسخه‌ی جدید Crash در نمایشگاه E3 2016 معرفی خواهد شد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: Segmentnext