Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Xbox Store اشاره‌هایی به زمان وقوع اتفاقات Battlefield 5 دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  battlefield-xboxstore-760-760x427.jpg?a5f4cd]


همان‌طور که می‌دانید ساعات زیادی به معرفی عنوان Battlefield 5 باقی نمانده و در واقع Xbox one، شاید تنها منبعی باشد که زمان وقوع اتفاقات بازی را مشخص کند. این عکس که در بالا مشاهده می‌کنید در Xbox Store نمایش  داده شده‌است و به‌شدت بر روی جنگ جهانی اول تمرکز دارد و اگر BF5 به این دوران سفر کند، اولین بازی در نسل هشت است که وقایع آن در این زمان رخ می‌دهد.

این عکس توسط کاربر سایت Neogaf با نام کاربری Backfoggen گرفته شده‌است و کمی هم آشناست ولی از طرفی دیگر نا آشناست و مشابه این عکس موجود نیست. یک بالون هوایی در زمینه عکس وجود دارد و اشاره به محیط جنگ جهانی اول نیز دارد در حالی‌که کشتی‌ها هنوز در حال استفاده بودند. 

برای دقت بیشتر اگر به تسلیحات این سرباز بنگریم، او یک سلاح سرد به‌نام Trench Club در دست چپ خود دارد و نکته اینجاست که این سلاح در طی جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار می‌گرفت و کاربرد آن در موقع یورش و حلمه نیروهای دشمن و برای درگیری‌های تن به تن بود.

در همین حال، این فرد در دست راست خود نوعی از هفت‌تیر Mauser C96 را دارد که در سال 1896 نیز معرفی شده‌است، همچنین باید بگوییم که این اسلحه در نزدیک قرن 19 ساخته شده و درآخر در جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گرفته‌است.

اکنون واضح است که BF5 به جنگ جهانی اول باز خواهد گشت و باید شامل یک تضاد جالب بین این بازی و عنوان Infinity Ward به‌نام Call of Duty: Infinite Warfare باشیم ولی شایعه‌هایی هم درمورد این که ممکن است زمان بازی نیز تغییر کند و عوض شود، زیاد است، به‌هرحال باید کمی صبر کرد و منتظر رونمایی و معرفی کامل بازی باشیم.

توسعه‌دهنده این عنوان DICE  اعلام کرده است که در 6 مه یعنی امشب ساعت 12:30 بازی را معرفی خواهد کرد و به‌صورت رسمی آن را تایید کرده‌است.

[تصویر:  battlefield-1-retail-321x428.jpg?a5f4cd]

با این‌که DICE هنوز هیچ‌چیزی درمورد بازی نگفته‌است، اطلاعاتی از خرده‌فروشی‌ها رسیده که می‌گوید تاریخ انتشار این عنوان 18 اکتبر 2016 مصادف با 27 مهر 1395 است و این پوستر لو رفته آن را ثابت می‌کند.

فکر کنم این سپرایز بزرگ DICE بود......Battlefield 1 (جدای از گرافیک و گیم پلی و داستان و... که DICE همیشه قدرتمند بوده). البته هنوز خیلیا خبر ندارن و با معرفی اسم بازی باید منتظر واکنش های عجیب باشیم. S0 (2)
(05-06-2016, 09:40 PM)DFSHINNOK7 نوشته است: [ -> ]فکر کنم این سپرایز بزرگ DICE بود......Battlefield 1 (جدای از گرافیک و گیم پلی و داستان و... که DICE همیشه قدرتمند بوده). البته هنوز خیلیا خبر ندارن و با معرفی اسم بازی باید منتظر واکنش های عجیب باشیم. S0 (2)

سلام

آره اولش که خودم عکسو دیدم توش نوشته Battlefield 1 تعجب کردم گفتم قضیه چیه؟ ولی بعد دیدم که عنوان به اسم BF1 نیومده متوجه قضیه شدم
شایعه شده ممکنه Alternate WWI باشه. یعنی ترکیبی از واقعیت و ذهن خلاق DICE ؟؟؟