Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: بخش تک‌نفره عنوان Battlefield 1 شامل 6 مرحله خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Battlefield-1944-release-620x349.jpg]

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی Electronic Arts بالاخره عنوان جدید خود یعنی Battlefield 1 را معرفی کرد. با این حال هنوز سوالات زیادی نیاز به جواب دارند، یکی‌از این سوالات، تعداد مراحل این عنوان است که با توجه به حساب Twitter فردی با نام کاربری txt231، بخش داستان و تک‌نفره این عنوان فقط شامل شش مرحله خواهد بود.

از وقتی که این کاربر مراحل این عنوان را به قسمت تشبیه کرد، ممکن است که قالب مراحل BF: Hardline بر روی Battlefield 1 پیاده‌سازی شود. این تمامی چیز‌هایی نیست که این کاربر گذاشته و همچنین نام این مراحل را هم ذکر کرده‌است و این مراحل شامل این اسامی می‌شوند:

  • Friends in High Places
  • Nothing is Written
  • Through Mud and Blood
  • Avanti Savoia
  • The Runner
  • Epilogue
به‌نظر می‌رسد که این شش مرحله، بخش داستانی و تک‌نفره‌ کوتاهی را تشکیل دهند ولی از طرفی ممکن است که با توجه به تعداد مراحل کم، یک گیم‌پلی طولانی و جذاب را مانند نسخه‌های قبلی این سری شاهد باشیم. البته این را به ذهن خود بسپارید که ممکن است تمامی این اطلاعات اشتباه باشد و منبع معتبری آن را تایید نکرده‌است بلکه صحبت‌های یک کاربر فضای مجازی است.

طراح ارشد این بازی آقای Danny Berlin، ادعا کرده‌است که بخش داستانی این عنوان از تنوع زیاد مراحل برخورددار است. از طرفی هم ممکن است طراحی مراحل مانند یک جهان باز کوچک باشد. این مهم است که تمامی اشاراتی که در این مورد شد، بر جایی هک نشده و فقط در حد شایعه است و ممکن است کاربر txt231 در مورد این‌که تعداد مراحل بازی، شش عدد خواهد بود اشتباه کرده‌باشد.

در کل توسعه‌دهنده این عنوان DICE اطلاعاتی مربوط به تعداد مراحل ذکر نکرده‌است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که اتفاقات بازی در دوران جنگ جهانی اول رخ خواهد داد.

طرفداران همچنان بدلیل عدم وجود بخش تک‌نفره برای عنوان Star Wars: Battlefront نیز شاکی هستند و طبیعتا EA، چنین ریسکی نمی‌کند و طراحی مراحل Battlefield 1 را به‌خوبی انجام می‌دهد تا حداقل جبرانی برای کار اشتباه خود کرده‌باشد.
به‌هر حال باید منتظر اطلاعاتی از بخش داستانی و تک‌نفره بازی در کنفرانس EA در EA Play باشیم تا شاید نظر بهتری راجب این بخش پیدا کنیم. در آخر این بازی در 21 اکتبر 2016 مصادف با 30 مهر 1395 نیز برای PS4، Xbox one و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و دارندگان سرویس EA Access می‌توانند دو روز زودتر این بازی را تهیه و بازی کنند.

منبع: Segmentnext