Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: wwe 2k17: ممکن است چهره‌ی Dean Ambrose و بقیه‌ی سوپراستارها اسکن شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  wwe-2k17-dean.jpg?a5f4cd]

بنابر گزارش‌ها، بسیاری از سوپراستارهای WWE عازم شهر Los Angeles بودند تا اسکن صورت انجام دهند ولی متاسفانه بنا به‌دلایلی این موقعیت را از دست داده‌اند ولی انتظار می‌رود که خود را برای WWE 2K17 آماده کرده و اسکن‌ها را انجام دهند.

وب‌سایت Cageside Seats گزارش کرده‌ است که کشتی‌گیرانی نظیر Sheamus، Dean Ambrose، Big Show و Alberto Del Rio اسکن صورت انجام نداده و باید باری دیگر برای WWE 2K17 این عمل را تکرار کنند.

همچنین با توجه به‌ این گزارش، Seth Rollins هم از انجام اسکن عقب مانده‌ است. همه‌ی این شخصیت‌هایی که ذکر شد، قبلا در این بازی وجود داشته اند ولی 2K قصد دارد که مدل و چهره‌های بهتر از گذشته را در اختیار طرفداران قرار دهد، از این رو قصد انجام دوباره اسکن‌ها را دارد.

تمام این کشتی‌گیران در WWE 2K17 حضور دارند و جای تعجبی باقی نمی‌ماند. به‌غیر از Seth Rollins مصدوم، تمامی سوپراستارها فعال هستند و آنها را در تلویزیون مشاهده می‌کنیم. شایان ذکر است که همه‌ی این کشتی‌گیران شرایط خوبی با WWE دارند. جالب خواهدبود که کشتی‌گیرانی مانند Damien Sandow و  Wade Barrett که هفته‌ی پیش این کمپانی را ترک کردند، در نسخه‌ی بعدی حضور خواهند داشت.

سلام خسته نباشید، بریم سر مشکلات:
  • عاظم=عازم
  • این موقعیت را از دست داده‌اند ولی
قبل از «ولی» باید «؛» بذارید
  • داشته اند=داشته‌اند
  • جالب خواهد که چشتی‌گیرانی
اینجا اشتباه تایپی باشه فکر کنم
  • به‌طور کلی نسبت به دو خبر قبلی‌تون پیشرفت عالی‌ای داشتید و بهتون آفرین می‌گم. +10 اعتبار هم بهتون می‌دم به‌دلیل این‌که سعی می‌کنید کارتون رو بهتر کنید. خسته نباشید. 
نقل‌قول: جالب خواهد که کشتی‌گیرانی مانند Damien Sandow و  Wade Barrett که هفته‌ی پیش این کمپانی را ترک کردند، در نسخه‌ی بعدی حضور خواهند داشت.

ببخشید من قسمت اول اینجا را متوجه نشدم. جالب خواهد؟
(05-09-2016, 07:44 PM)Mr Punisher نوشته است: [ -> ]
نقل‌قول: جالب خواهد که کشتی‌گیرانی مانند Damien Sandow و  Wade Barrett که هفته‌ی پیش این کمپانی را ترک کردند، در نسخه‌ی بعدی حضور خواهند داشت.

ببخشید من قسمت اول اینجا را متوجه نشدم. جالب خواهد؟

سلام

منظور این بند اینه که کشتی گیرانی که حتی از WWE رفتند هم توی نسخه ی بعدی یعنی 2017 حضور دارند و جالبه چون تا قبل از این این طور نبود،
جالب خواهد از لحاظ معنی کامل است؟ فکر نمیکنم اینطور باشد
(05-09-2016, 07:49 PM)Mr Punisher نوشته است: [ -> ]جالب خواهد از لحاظ معنی کامل است؟ فکر نمیکنم اینطور باشد

اگه متنو یه بار دیگه ببینید، اصلاح کردم  113
سلام
نقل‌قول: بنابر گزارش‌ها، بسیاری از سوپراستارهای WWE عازم شهر Los Angeles بودند تا اسکن صورت انجام دهند ولی متاسفانه بنا به‌دلایلی این موقعیت را از دست داده‌اند ولی انتظار می‌رود که خود را برای WWE 2K17 آماده کرده و اسکن‌ها را انجام دهند.
اینجا دو بار از ولی استفاده کردی که به نظرم یکم متن رو زشت کرده. می تونستی به جای دومی یا اولی از "اما" استفاده کنی.
نقل‌قول: کشتی‌گیرانی نظیر Sheamus، Dean Ambrose، Big Show و Alberto Del Rio
Big Show ،Dean Ambrose ،Sheamus و [font=tahoma]Alberto Del Rio[/font]

نقل‌قول: جالب خواهدبود که کشتی‌گیرانی مانند Damien Sandow و  Wade Barrett که هفته‌ی پیش این کمپانی را ترک کردند، در نسخه‌ی بعدی حضور خواهند داشت.
جالب خواهد بود همون‌طور که مبین احمدی عزیز ( S0 (2)) گفتن زیاد درست نیست. به‌ نظرم بهتره بنویسی "می‌تواند جالب باشد" البته خودمم زیاد مطمئن نیستم.
یه مشکلی اول جمله هست که فکر میکنم به خاطر عدم آگاهی شما از شوهای کشتی کج باشه تا نبود دانش در خبرنگاری  S0 (2)
نقل‌قول:  بسیاری از سوپراستارهای WWE عازم شهر Los Angeles بودند تا اسکن صورت انجام دهند ولی متاسفانه بنا به‌دلایلی این موقعیت را از دست داده‌اند
کشتی کج یه شو هفتگی توی پنجشنبه ها داره تحت عنوان Smackdown و همینطور که در خبر هم اشاره شده، گفته این افراد شو Smackdown رو از دست دادند و به نظر می رسه علتش رفتن برای اسکن باشه نه اینکه اسکن رو از دست داده باشند.

نقل‌قول: Seth Rollins هم از انجام اسکن عقب مانده‌ است.

نگارش مشکلی نداره یا معنی ولی خود متن .... [تصویر:  s0%20(67).gif] کجا موندی تو آخه پسر؟
ممنون بابت خبر