Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Battlefield 1 بر روی داستان‌ سربازهای مختلف تمرکز خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  battlefield1_2-620x349.jpg]

بخش داستانی و تک‌نفره‌ی عنوان Battlefield 1 به دوران جنگ جهانی اول سفر کرده است و نکته‌ی جالب بازی این است که کنترل یک شخصیت واحد را نخواهید داشت و با شخصیت‌های مختلفی سرکار دارید.

 سازنده بازی « دایس » سعی به تصویر کشیدن داستان یک شخصیت را ندارد بلکه بر روی زندگی چند شخصیت از نقاط مختلف دنیا تمرکز کرده است. طراح ارشد این بازی آقای « دنیل برلین » می‌گوید:

نقل‌قول: بخش تک‌نفره و داستانی این بازی بر روی شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف در سراسر دنیا تمرکز خواهد داشت.

شایعه شده بود که این عنوان دارای شش مرحله در بخش داستانی می‌باشد و ممکن است که در هر قسمت شاهد یک شخصیت متفاوت باشیم ولی مثل همیشه تمرکز این بازی بر روی بخش چندنفره و آنلاین است. شصت و چهار نفر توانایی بازی در بخش چندنفره را دارند و می‌توانند در دریا و آسمان به جنگ بپردازند و اوج لذت را تجربه کنند.

کل دوران جنگ جهانی اول در Battlefield 1 از تاریخ برگرفته نشده است ولی؛ به‌جای آن تمامی اسلحه‌ها و محیط بازی معتبر خواهد بود و آنچه در تریلر بازی دیدیم، واقعا در آن زمان وجود داشته است.

این بازی قطعا ریشه در تاریخ دارد و هیچ‌ چیزی با دیگری جایگزین یا ترکیب نشده است. تمامی اشیای بازی مانند ابزار و وسایل و ماشین‌ها که آنها را در تریلر مشاهده کردید، در زمان جنگ جهانی اول وجود داشته اند.

گیم‌پلی بازی برای ما حکم پادشاه را دارد و باید مطمئن باشیم که اسلحه‌ها و ماشین‌ها برای استفاده جذاب هستند. با انواع چیز‌های که در دست دارید می‌توانید فشار و نگه داشتن سرعت‌تان در نسخه‌های قبلی Battlefield را حس کنید و از محدودیت رهایی یابید. بسیاری از مردم شگفت‌زده شده اند و جالب خواهد بود که به این دنیا سفر کنیم و از محیط جنگ جهانی اول لذت ببریم. در آخر باید بگوییم این بازی در 21 اکتبر 2016 مصادف با 30 مهر 1395 منتشر خواهد شد.

منبع: Segmentnext
وقت بخیر و خسته نباشید [تصویر:  s0%20(74).gif]
ترجمه خیلی خوبی ارائه کردید منتهی به خاطر توضیحات ضعیف منبع کمی گیج شدید و مطلب اشتباهی رو رسوندید.
اول از همه این رو بگم که منبع Segmentnext به هیچ وجه منبع کاملا صحیحی در حال حاضر نیست. خیلی به متونی که منتشر میکنه دقت کنید. بعضا اخبار پوچ میزنه یا گاهی چیزی رو با برداشت خودش خبری می کنه که ممکنه درست نباشه.
مثال:
نقل‌قول: بر روی شخصیت‌ها
منظور از personalities، ویژگی های شخصیتی هستش نه خود شخصیت های مجزا. حالا اینجا این سایت از این مسئله، اعلام کرده که شخصیت مجزا داریم!

اونطوری که من قبلا توی اخبارم دیده بودم، ظاهر این مسئله ربط داره به مسائل رهبری جنگ و فرمانده ها و این چیزها. کامل شفاف سازی نکردند اما ترجمه این جمله چیزی که ارائه کردید نیست و همین میتونه کل خبر رو تکذیب کنه.
حواستون به این منبع خیلی باشه.
ممنون [تصویر:  s0%20(74).gif]
بقیه توضیحات خیلی خوبه