Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Star Wars Battlefront 2 معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2929142-image.img.jpg]

چندی پیش بود که EA اعلام نمود عنوان Star Wars Battlefront ادامه‌دار خواهد بود و نسخه‌هایی از آن در حال حاضر در دست توسعه قرار دارند. پیرو این سخنان، امروز بازی Star Wars Battlefront 2 معرفی شد. در ادامه‌ی خبر با انجمن گیمفا همراه باشید. 

در ادامه، یکی از دست‌اندرکاران EA به‌نام بلیک جورجنسن اعلام نمود که نسخه‌ی دوم Star Wars Battlefront دنیاهای بهتر و بزرگ‌تری خواهد داشت. وی همچنین اذعان داشت که این نسخه‌ی بازی، مواردی از جدیدترین فیلم Star Wars را به‌ارمغان خواهد آورد. در اولین Star Wars Battlefront، مواردی از سه‌گانه‌ی اصای Star Wars وجود داشت و هیچ اشاره‌ای به فیلم‌های اخیر این عنوان سینمایی پرفروش نداشت. 

این‌که EA قصد ادامه‌ی بازی Star Wars Battlefront را دارد اصلا عجیب نیست؛ شمارهی اول این عنوان، 14 میلیون نسخه فروخت که فراتر از انتظارات این شرکت بزرگ بود. جورجنسن در ادامه گفت که EA قصد دارد طی 3 الی 4 سال آتی، هر سال یک نسخه از این عنوان را منتشر کند. 

Disney قصد دارد که به هر راهی که شده در سال 2019، چند فیلم جدید از Star Wars را تولید نماید. نسخه‌ی بعدی این فیلم، Rogue One در ماه دسامبر و Episode VII در سال 2017 منتشر می‌شود. 

نظر شما چیست؟ آیا EA قصد «شیردوشی» Star Wars Battlefront را دارد؟ 

خب مشخصه که EA تازه خوشش اومده! Battlefront تازه شروع داستانه یک عنوان نقش آفرینی دیگه هم تو راهه یکیم استدیو سازنده تایتان فال میسازه و این داستان ادامه دارد
البته میشه گفت EA هم حق داره حالا نه تنها EA شاید هر شرکتی دیگه ای که بود هم اینکار رو میکرد مشخصه که این شرکت هم دنبال سود خودشه و حالا چه فرصتی بهتر از این میتونه گیرش بیاد؟(کلا شما هرچی بسازی کنارش یک استار وارز باشه مثل چی میفروشه!، اگه منم میگم حتی دفتر 40 برگ غیر از اینه؟) تازه اگه تو این بین اگه بازی ها کیفیت لازم رو داشته باشن کیه که بدش بیاد؟ اما خب من یکی چشمم آب نمیخوره آخه یکسال نمیتونه زمان کافی برای ایجاد تغییر اساسی یا پیاده کردن ایده بکر باشه اینو تجربه تو خیلی از عناوین ثابت کرده مثل AC یا NFS (گویا مورد دوم دو سال هم کمشه اولیم که باید دید) به هر حال باید منتظر موند و دید
مثل سری قبل فول انلاینه یا افلاین داره؟