Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان Witcher 3 به ساخت نسخه‌ی چهارم بازی امیدوار است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  The_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_exploring...t_copy.jpg]

عنوان Witcher 3 Wild Hunt از همان اول که پا به عرصه‌ی بازی‌های رایانه‌ای گذاشت، از لحاظ نمرات، انتقادها و فروش سر و صدای زیادی کرد و مورد تحسین قرار گرفت، همچنین لازم به‌ذکر است که بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این عنوان به‌نام Blood and Wine در 11 خرداد امسال در راه است. حتی وقتی که استودیوی « سی‌دی پراجکت رد » برروی عناوینی نظیر  Cyberpunk 2077 و سایر پروژه‌ها کار می‌کند، کارگردان این بازی آقای « کانرد تامزکوویچ » به ساخت نسخه‌ی بعدی Witcher امید دارد.

« تامزکوویچ » در صحبتی که با وب‌سایت « یورو گیمر » داشته، گفته است که:

نقل‌قول:
شخصا امیدوارم که روزی نسخه‌ی بعدی Witcher را بسازیم، زیرا محیط  و فضای این بازی را دوست دارم و 12 سال است که مشغول کار برروی این عنوان هستم ولی نمی‌دانم که چه موقعی این تصمیم را بگیریم.

با این‌که داستان « گرالت » در Witcher 3 به‌پایان رسید، قطعا ممکن است یک قهرمان دیگر مانند « سیری » شخصیت اصلی نسخه‌ی بعد شود. « سی‌دی پراجکت رد » هم‌اکنون مشغول است و برروی پروژه‌های دیگری کار می‌کند. Cyberpunk 2077 می‌تواند تا دیرتر از سال 2021 به‌همراه یک عنوان نقش آفرینی که هنوز معرفی نشده، منتشر شود. عنوانی امسال توسط « سی‌دی پراجکت رد » منتشر خواهد شد که تا الان سبک آن مشخص نشده است.

منبع: Gaming Bolt