Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Watch Dogs 2 تایید شد + IP جدیدی از « یوبی سافت » در راه است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Watch_Dogs-2.jpg]

چند ماه است در میان شایعه‌ها سیر می‌کنیم که آیا عنوان Watch Dogs 2 تایید خواهد شد یا خیر تا این‌که « یوبی سافت » این بازی را تایید کرد و ضمن آن گفته است که این بازی در اواخر سال مالی 2017 منتشر خواهد شد. بعضی افراد فکر می‌کنند که بیشتر از یک سال برروی بازی کار خواهد شد ولی سال مالی کمی کارکرد متفاوتی دارد.

با توجه به‌ این‌که بازی در اواخر سال مالی 2017 منتشر می‌شود، این بدین معنی است که Watch Dogs 2، قبل از 31 مارس 2017 مصادف با 11 فروردین 1396 منتشر خواهد شد که البته این خبر بزرگی از سوی « یوبی سافت » نیست.

وقتی که « یوبی سافت » برنامه‌هایش را برای این بازی افشا می‌کرد، خبر از انتشار یک عنوان AAA دیگر در قبل از 31 مارس را می‌داد که فعلا تصمیم به معرفی آن ندارد. اگر به‌این عکس توجه کنید، درکنار عناوینی که در سال مالی 2017 منتشر می‌شوند، یک نوشته‌‌ی NEW AAA IP را مشاهده می‌کنید که هنوز نام آن مشخص نیست و این صحیح بودن این خبر را تایید می‌کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ به‌نظرتان IP جدید « یوبی سافت » چه سبک و سیاقی خواهد داشت؟


[تصویر:  Watch-Dogs-2.jpg]


منبع: Gaming Bolt
سلام خسته نباشید، 
  • « یوبی سافت »=یوبی‌سافت (قبلا گفته بودم اسامی فارسی رو در «» قرار بدید ولی الآن می‌گم که این کار رو نکنید) 
واقعا غیر همین مشکل کوچک هیچ ایرادی در خبرتون ندیدم و باید بگم سطح پیشرفت‌تون "فوق‌العاده" بوده. 30+ اعتبار هم اهدا شد. خسته نباشید.
سپاس و خدا قوت برای انتشار خبر


  نسخه اول بازی واقعا یک نوآوری بود که داستان خیلی خوبی داشن اما به نظرم به خاطر سیاست های یوبی سافت کمتر از حد درخشید. توی گیم پلی هم واقعا عیب های عجیبی دیده میشد! مثلا یکی از نمونه های بارز تانک های داخل شهر بودند!!(ماشین ها اصلا تخریب پذیری نداشتند) Confused  و سرور های بازی هم واقعا تعریفی نداشتند؛ اما در مجموع از عناوینی هستش که منتظر نسخه دوم و بهبود یافته اش هستم.
S0 (24)