Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تقلب‌کنندگان Overwatch برای همیشه بن خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Overwatch.jpg]

فکر می‌کنید با تقلب کردن در عنوان چندنفره‌ی آنلاین Overwatch چه بلایی سرتان خواهد آمد؟ بگذارید خیال‌تان را از این بابت راحت کنیم، بله برای همیشه و دائما بن خواهید شد.

با توجه به خبری که در یکی‌از انجمن‌های بازی منتشر شد، سازنده‌ی این بازی یعنی بلیزرد اعلام کرده است که:

نقل‌قول: اگر کسی از هرگونه رمز، هک و نرم‌افزار جانبی برای فراهم‌کردن مزایا و استفاده‌های ناعادلانه استفاده کند، برای همیشه از بازی بن می‌شود. نه‌تنها تقلب باعث از بین رفتن بازی جوانمردانه خواهد شد بلکه جذابیت و لذت بازی را برای باقی افراد خواهد گرفت.
 
حساب کاربری افرادی که به‌دلیل رفتارهای غیرقانونی بسته شده است، گزارش نخواهد شد ولی بلیزرد گفته است که:

نقل‌قول:
ما به پشتیبانی و مراقبت از Overwatch دربرابر رفتارهای استثمارگرانه ادامه خواهیم داد ولی مهم‌تر از اقداماتی که در برابر این حرکات انجام می‌دهیم، حفظ درستی و یکپارچگی بازی است.

ساخت چنین نوع محیطی برای بلیزرد، چیز جدیدی نیست و گفته است که:

نقل‌قول: این معیارها مهم است و به‌عنوان یادآور تعهد ما نسبت به ارائه تجارب گیم‌پلی حماسی است. برای ما فقط ساخت یک بازی عالی مهم نیست و پشتیبانی از بازی‌ها و جوامع آن، از اهمیت زیادی برخورددار است.


بلیزرد همچنین اضافه کرد که بازیکنان می‌توانند افرادی که تقلب می‌کنند را گزارش کنند. در آخر لازم به‌ذکر است که عنوان Overwatch در 24 مه 2016 مصادف با 4 خرداد 1395 منتشر خواهد. نظر شما چیست؟ آیا سیا.ست‌های بلیزرد برای جلوگیری از تقلب را قبول دارید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: Gaming Bolt