Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Battlefield 1 به ریشه‌های اصلی سری باز می‌گردد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  battlefield_5_art.jpg]

به‌تازگی دنی برلین به عنوان طراح ارشد بازی Battlefield 1، در مصاحبه خود با سایت گیم‌اسپات در رابطه با دلایل انتخاب نام نسخه جدید این سری صحبت‌هایی داشته که یکی از دلایل، بسیار جالب بود. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

سایت گیم‌اسپات در طول مصاحبه از او پرسید که آیا انتخاب چنین نامی به جنگ جهانی اول مربوط می‌شود یا دلیل دیگری داشته است؟ دنی برلین در پاسخ چنین گفت:

نقل‌قول:
در واقع باید بگویم هیچ ربطی به جنگ جهانی اول ندارد. ما آن را به دلایل مختلفی Battlefield 1 می‌نامیم؛ اولین دلیل، این است که ما هیچ‌وقت Battlefield 1 نداشته‌ایم. ما با Battlefield 1942 شروع کردیم و از آنجا ادامه دادیم اما در همین حین تصمیم گرفتم چنین عنوانی را برای نسخه جدید در نظر بگیریم چون می‌خواهیم به ریشه‌های اصلی بازگردیم. ما همان طعم و لذت سابق Battlefield را به‌همراه نقشه‌های وسیع و باز مهیا خواهیم کرد. ما در حال بررسی ریشه‌های اصلی این سری هستیم و آن‌ها را دوباره به‌صورت کاملا جدید و نو در سال ۲۰۱۶ می‌سازیم.

[تصویر:  battlefield1_reveal_07.jpg]

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین یک نسخه بتا برای بازی عرضه می‌شود اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن وجود ندارد. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند.

منبع