Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Salt and Sanctuary هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  salt-and-sanctuary.jpeg]

عنوان Salt and Sanctuary که ساخته‌ی شرکت اسکا گیمز است، پس از دوماه انتشار برای پلی‌استیشن 4 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی به‌انتشار رسیده و در دسترس است. این بازی در شبکه‌ی استیم با ده درصد تخفیف و با قیمت 16.19 دلار قابل خرید است.

Salt and Sanctuary به‌عنوان اولین بازی اسکا گیمز برای رایانه‌های شخصی، به شدت از عناوین شرکت فرام سافتور مانند Dark Souls و Blood Borne الهام گرفته است. این بازی اکشن در قالب یک عنوان دو بعدی با تصاویر دست­‌کشیده در سبک سکویی ( پلتفرمر ) ارائه شده است و بازیکنان توانایی استفاده‌ی انواع اسلحه، جادو و حملات هوایی را دارند. Salt and Sanctuary همچنین بدلیل اقتباس فرمول بازی Dark Souls و استفاده‌ی آن در یک محیط دو بعدی، مورد تحسین و حمایت قرار گرفت. این نکته همان چیزی است که خود From Software در بازی Slashy Souls برای گوشی‌های هوشمند، نتوانست از پس آن به خوبی برآید.

Salt and Sanctuary همچنین به صورت نسخه‌ی (فیزیکی) برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد ولی تاریخ انتشار آن نامعلوم است. نظر شما دراین مورد چیست؟ آیا این بازی توانسته تجربه‌ی Dark Souls را برای شما در فضایی دوبعدی به ارمغان آورد؟

منبع: Gaming Bolt
خخخ ما منتظر میمونیم کرک شه  S0 (2)
+ممنون بابت خبر  S0 (2)