Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Assassin’s Creed Identity همراه با یک بروزرسان بزرگ به اندروید آمد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  maxresdefault-830x467-768x432.jpg]

امروز روز خوبی برای طرفداران Assassin’s Creed Identity بود؛ زیرا یوبیسافت به‌همراه عرضه یک بروزرسان بزرگ برای بازی، این بازی را برای پلتفرم اندروید نیز منتشر کرد. این عنوان در فوریه برای آی‌او‌اس منتشر شده بود و برای هردو پلتفرم، ۵ دلار قیمت دارد. البته نکته قابل توجه این است پیش‌نیاز اجرا این بازی، داشتن حداقل اندروید نسخه آب‌نبات ژله‌ای (Jelly Bean) می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

همچنین بروزرسان این بازی که با نام Forlì شناخته می‌شود، عملیات‌های جدیدی با نام A Crimson Sunset را به بازی اضافه می‌کند. در پایین می‌توانید توضیحات رسمی این بروزرسان را مطالعه نمایید:

نقل‌قول:
بازی‌کنان می‌توانند در دو نقشه از بازی‌های  Assassin’s Creed II و Assassin’s Creed Brotherhood را در دو حالت Dusk (غروب) و Seige (محاصره) را گشت‌وگذار نمایند. همچنین در کنار یک ماموریت قراردادی جدید به نام Crow Hunt، چهار ماموریت اصلی داستانی نیز به بازی افزوده خواهند شد.

یوبیسافت می‌گوید این بروزرسان چالش‌های روزانه Identity را بهبود می‌بخشد و لباس‌ها و آیتم پک‌هایی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین این بروزرسان قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های Weibo و Uplay support را به بازی اضافه می‌کند تا بتوانید با دستگاه‌های دیگر به بازی بپردازید. این آپدیت ۲ دلار قیمت دارد.
Identity که در سال ۲۰۱۴ به‌صورت محدود منتشر شده بود، توسط یوبیسافت به عنوان اولین عنوان نقش‌آفرینی Assassin’s Creed برای تلفن‌های همراه (اولین عنوان نقش‌آفرینی نه اولین عنوان Assassin’s Creed برای تلفن‌های همراه) عرضه شده است. در این بازی شما شخصیت Assassin خود را ساخته و شخصی‌سازی کرده (درجات موجود شامل دیوانه، سایه تیغ (Shadow Blade)، شیاد و دزد می‌باشند) و آن‌را به مبارزه در رنسانس ایتالیا، محل وقوع Assassin’s Creed II، می‌فرستید.
شما می‌توانید شخصیت‌تان را با آنالوگ‌های مجازی یا روش «ضربه‌ بزن و حرکت کن» کنترل کنید. همچنین خوش‌بختانه این بازی از گیم‌پد (دسته بازی) پشتیبانی می‌کند.
برای دریافت این بازی از روش‌های قانونی می‌توانید به آی‌تونز یا گوگل‌پلی مراجعه نمایید.

منبع:
بازی خوبیه ولی چندتا ایراد داره اول این که مبارزاتش خیلی سادست با دسته من که دسته وایرلس ایکس باکس 360 هست مشکل داره و خیلی لگ داره خیلی برام آروم میاره (تبلت g pad 8.3 ال جی دارم) تنظیمات تغییر گرافیک نداره و سیستم self calibration داره؟؟؟!!! از طرفی میشه قیافه صورت شخصیت رو بعد از انتخاب اولیه عوض کرد (قیافه اتزیو رو اول انتخاب کردم حالا نمیدونم چطوری قیافشو عوض کنم؟)