Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صداپیشه‌ی نیتن دریک برای نسخه‌ی پنجم سری Uncharted آماده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Uncharted-4-1.jpg]

زمان زیادی از انتشار و عرضه‌ی آخرین شاهکار استدیوی ناتی‌داگ، Uncharted 4: A Thief's End نگذشته است؛ اما نولان نورث، صداپیشه‌ی شخصیت نیتن دریک در سری Uncharted اعلام نموده است که برای بازگشت و کار برروی Uncharted 5 آماده است. با انجمن گیمفا در ادامه‌ی خبر همراه باشید. 

نولان نورث در مصاحبه‌ای با وب‌سایت والچِر به این موضوع پرداخته است. 

نقل‌قول:
با توجه به میزان درآمد و سودی که این بازی برای سونی به ارمغان می‌آورد، این شرکت ممکن است ساخت ادامه‌ی سری Uncharted را با توسعه‌دهنده و استدیوی دیگری ادامه دهد و من بدون شک در آن حضور خواهم داشت.

سونی حق ساخت آی‌پی Uncharted را در دستانش دارد و می‌تواند هرگاه که بخواهد، ادامه‌ی این بازی پرطرفدار را تولید کند. این شرکت تنها باید توسعه‌دهنده‌ای با استعداد را بیابد تا بتواند میراثی که ناتی‌داگ از Uncharted به‌جای گذاشته است را نگه دارد و یا حتی از آن پیشی بگیرد. 
مطمئنا Uncharted 4: A Thief's End پول زیادی را برای سونی و ناتی‌داگ به‌وجود آورده است. در بریتانیا، این بازی از نسخه‌ی سوم این سری نیز سبقت گرفت و در زمینه‌ی فروش بسیار موفق ظاهر شد. با توجه به محبوبیتی که سری Uncharted در میان مردم و بازی‌بازان دارد، A Thief'sEnd بدون شک پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است. 
در حال حاضر ناتی‌داگ برروی توسعه‌ی بازی دیگری کار می‌کند؛ ولی هیچ‌کس نمی‌داند که نام این عنوان چیست. بسیاری از بازی‌بازان انتظار The Last of Us 2 را می‌کشند، در صورتی که خیل دیگری از گیمرها، آرزوی ریبوت Crash Bandicoot را دارند؛ شاید هم آی‌پی جدیدی در کار باشد.