Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: GT sport تخریب پذیری و آب و هوا خواهد داشت; پلیفونی درحال بهینه سازی برای 60 فریم است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Marshall Bruce Mathers

[تصویر:  GranTurismoSport-3-ds1-670x377-constrain.jpg]
2روز پیش ما کمی از گیمپلی گرن توریسمو اسپورت را دیده ایم. ولی از آنجایی که بازیکنان وقت کافی برای بازی کردن با مسیرهای جدید و ماشین های جدید نداشتند ولی بازی گسرده تر از این چیزا بود . تا الآن هیچ سیستم تخریب پذیری ای مشاهده نشده. خوشبختانه این ویژگی قرار است تغیر کند . 
تهیه کننده بازی کازانوری یامائوچی در مصاحبه با Game Watch ذکر کرد که این بازی دارای سیتسم تخریب پذیری است که ما داریم روی آن داخل استودیو کار میکنیم اما ما آن را در در نمایش لندن فعال نکردیم . 
سایت دوال شاکرز اعلام کرد: ما همچنبن فهمیدیم که استودیو دارد روی آب و هوا برنامه ریزی و آن را پیاده سازی میکند! ولی پلیفونی اعلام کرد که قرار نیست آب و هوا پویا باشد و شما قبل شروع مسابقه آب و هوا را انتخاب خواهید کرد . طبق ادعای آنها اعلام کردند که دلیلش برای این بود که اگر ما آب و هوای پویا را اولویت قرار دهیم زمان کافی برای بهبود کیفیت بازی نداریم ! 
دوال شاکرز: و ما فهمیدیم که بازی با رزولوشن 1080p اجرا میشود و اولویت دوم آن ها این است که بازی روی 60 فریم ( بدون هیچ افت فریمی ) اجرا شود . با این حال اینطور که به نظر میرسد تیم سازنده فریم ریت را جز اولویت بندی های خود قرار دادند و سعی میکنند که فریم ریت روی 60 ثابت باشد!



منبع