Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ori and the Blind Forest: Definitive Edition در ماه ژوئن به خرده‌فروشی‌ها می‌آید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  OriDE_XBox_1920x1080-ds1-670x377-constrain.jpg]

Ori and the Blind Forest: Definitive Edition بهار سال قبل منتشر شد و این عنوان مستقل مورد تحسین بازکنان و منتقدان نیز قرار گرفت. این بازی به‌صورت نسخه‌ی دیجیتالی در دسترس بود ولی مشخص شده است که به صورت فیزیکی در ماه بعد برای کنسول اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی منتشر به انتشار خواهد رسید.

در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی، ناشر این عنوان شرکت نوردیک گیمز اعلام کرد که با مایکروسافت و موون استودیوز درحال همکاری برای انتشار این عنوان به‌صورت نسخه‌ی فیزیکی هستند و تا تابستان شاهد این بازی در خرده‌فروشی‌ها برای دو پلتفرم اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی هستیم.

نوردیک گیمز نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان را در 14 ژوئن 2016 مصادف با 25 خرداد 1395 برای خرده‌فروشی‌ها منتشر می‌کند به‌علاوه دو نسخه‌ی دیگر از بازی که شامل Standard Edition با قیمت 19.99 دلار و Limited Edition با قیمت 29.99 دلار می‌شود. لازم به‌ذکر است که نسخه‌ی Standard دارای یک پوستر به همراه بازی است و یک Steelbook اختصاصی، موسیقی متن، دو پوستر و کارت‌پستال به‌علاوه یک تصویر هنری از بازی در نسخه‌ی Limitied شاهد خواهیم بود.

مایکروسافت نسخه‌ی اکس‌باکس‌وان این بازی را با قیمت 19.99 دلار منتشر خواهد کرد. Ori and the Blind Forest به‌صورت نسخه‌ی Definitive منتشر خواهد شد که شامل مناطق، قابلیت‌ها و چیزهای جدید دیگر است.

نوردیک گیمز در بیانیه‌ای گفت که از همان ابتدا طرفدار این بازی بوده‌اند و مدیر کسب و کار و توسعه‌ی این عنوان آقای راینهارد پلیس، توضیح داد که:

نقل‌قول: ما خوشحالیم که با مایکروسافت و موون استودیوز در حال همکاری هستیم تا این جواهر را به‌صورت نسخه‌ی فیزیکی برای رایانه‌های شخصی همانطور که سزاوارش است به انتشار برسانیم.

مدیر عامل موون استودیوز، آقای توماس مالر در بیانیه‌ی بعدی اضافه کرد که:

نقل‌قول: شرکت ما ایمیل، پیام و درخواست‌های زیادی درمورد بسته‌بندی نسخه‌ی خرده‌فروشی دریافت کرده است و ما تلاش داریم تا همه‌ را راضی نگه داریم.

Ori and the Blind Forest: Definitive Edition برای اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی در 25 خرداد 1395 به‌صورت نسخه‌ی فیزیکی منتشر خواهد شد و در خرده‌فروشی‌ها قابل خرید خواهد بود، همچنین دو عکس از نسخه‌های Standard و Limited بازی موجود است که آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید.                                                                      

Standard Edition
 
[تصویر:  ZNfRX_t.jpg]   

Limited Edition

[تصویر:  iViku_t.jpg]

منبع: Dual Shockers
سلام بر شایان عزیز 
همونطوری که معلومه انگار زدی توی خط خبرنگاری و تا پایان خرداد شاهد خبرهای شما در سایت هستیم  S0 (62) S0 (29)
واقعا خبرهات رفته رفته بدون نقص تر میشه و نمیشه روش ایراد گذاشت! بنده خیلی دنبال ایراد گشتم ولی چیزی پیدا نکردم  S0 (2) S0 (43)
درباره موضوع خبرت هم بگم که واقعا کنجکاو شدم که این عنوان رو تجربه کنم و ببینم چه حس و حالی داره چون ازش زیاد تعریف شنیدم  S0 (36)
موفق باشی  S0 (29)