Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: امروز سرورهای Street Fighter V برای تعمیرات قطع خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Street-Fighter-5.jpg?8e75c9]

اگر قصد تجربه‌ی بازی Street Fighter V را دارید، باید کمی صبر کنید زیرا امروز این بازی، چندین ساعت دردست تعمیر خواهد بود. در صفحه‌ی رسمی سرور Street Fighter V در شبکه‌ی توئیتر اعلام شد که:

نقل‌قول: سرورهای Street Fighter V برای تعمیری برنامه‌ریزی شده از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر، بسته خواهند بود. با تشکر از صبر و حمایت شما.

سرورهای Street Fighter V به‌مدت 5 ساعت قطع و غیر قابل‌دسترسی خواهند بود و این بهترین زمان است تا بازی دیگری انجام دهید و لذت ببرید. خوشخبتانه، بیشتر مردم آمریکای شمالی تحت تاثیر این اتفاق نخواهند بود زیرا در محل کار یا مدرسه هستند.

تعمیرات سرورها بسیار مهم است زیرا این بازی که در اوایل امسال منتشر شد، راه‌اندازی درست و خوبی نداشت و مشکلاتی را برخوددار بود. همچنین بازیکنان این بازی را به‌دلیل نداشتن  بخش آفلاین نیز نقد کردند و مورد انتقاد خود قرار دادند. کپ‌کام هم همان موقع به‌دلیل عدم وجود بخش تک‌نفره و اهمیت ندادن به تقاضاهای پیرامون این مورد، عذرخواهی کرد.

ُStreet Fighter V باید محتوای رایگان بیشتری تا آخر امسال دریافت کند که شامل یک بخش داستانی مناسب برای بازی در ماه ژوئن می‌شود و باید شاهد شخصیت‌های بیشتر و سطوح جدید باشیم.

یکشنبه سفارشش دادم. خدا کنه جواب انتطاراتم رو بده.
دوستان شخصیت ها و پک های این بازی رو چطوری باید تهیه کنم؟