Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مادهای کنسولی Fallout 4 به 2 گیگابایت محدود می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fallout-4-mods-ds1-670x373-constrain.jpg]

سازنده و ناشر عنوان Fallout 4 در طی کانال شبکه‌ی توئیچ خود اعلام کرده که مادهای کنسولی این بازی به 2 گیگابایت محدود می‌شوند. بتسدا همچنین اعلام کرد که گزینه‌ای به‌نام " Mods " در منوی بازی وجود خواهد داشت و بعد از متصل شدن به حساب‌ Bethesda.net خود، می‌توانید مادهای مختلف را ببینید و آنها را نصب کنید.

علاوه بر این، بتسدا اعلام کرد که وقتی مادها بر روی بازی نصب هستند، توانایی دریافت  جوایز ( Achievements ) را نخواهید داشت. همچنین مادها یک فایل ذخیره جداگانه برای بازی به‌وجود می‌آورند، بنابر این اگر مشکلی در رابطه با مادها به‌وجود بیاید، می‌توانید به‌راحتی به نسخه‌ی سالم بازی که بدون هیچ‌گونه مادی است، برگردید و از آن لذت ببرید.

Fallout 4 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است و اگر دارای کنسول اکس‌باکس‌وان هستید، در 31 مه ( 11 خرداد ) می‌توانید از مادهای این بازی لذت ببرید. اگر هم پلی‌استیشن 4 دارید و مشتاق استفاده‌ی مادهای مختلف هستید، باید کمی صبر کنید زیرا این ویژگی در وقت نامعلومی در ماه ژوئن به این کنسول اضافه خواهد شد و اکنون هدف اصلی، اکس‌باکس‌وان است.
منبع: [url=http://www.dualshockers.com/2016/05/27/fallout-4-console-mods-limited-to-2gb-trophies-not-available-when-active/]Dual Shockers