Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Samsung Galaxy S7 Edge با طرح بتمن به بازار می‌آید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3070624-injustice-edition_706.jpg]



شرکت معروف سامسونگ اعلام کرده است که گوشی‌ Galaxy S7 Edge را با طرح شخصیت بتمن، به‌صورت محدود عرضه خواهد کرد. شاید فکر کنید که این گوشی‌ طرح فیلم پر سر و صدا و جدید Batman v Superman را دارا باشد ولی این‌طور نیست و شاهد طرح بتمن از بازی ویدئویی INJUSTICE: Gods Among Us هستیم؛ البته لازم‌ به‌ذکر است که دلیل این کار، سه‌ساله شدن انتشار این عنوان بر روی گوشی‌های هوشمند است.

عنوان مبارزه‌ای INJUSTICE: Gods Among Us در اواخر 2013، بعد از انتشارش برای کنسول‌ها و آی‌اواِس، بر روی اندروید به انتشار رسید. یکی‌از ویژگی‌های مهم بازی، حضور شخصیت‌های دی‌سی کامیکس و مخلافان آنان است و به‌هر دلیلی، سامسونگ و کمپانی برادران وارنر حس‌کرده‌اند که حال زمان عرضه‌ی یک نسخه‌ی عالی و زیبا از Galaxy S7 Edge است. اکنون می‌توانید تصاویر مربوط به این گوشی را مشاهده کنید.



[تصویر:  gtVDa_t.jpg]  [تصویر:  fRden_t.jpg]  [تصویر:  2L6bE_t.jpg]  [تصویر:  lFIBJ_t.jpg]


این گوشی هوشمند به‌ تعداد محدود عرضه می‌شود و تاکنون خبری از انتشار آن برای آمریکای شمالی و اروپا نیست و با توجه به مطلب مطبوعاتی‌ای که منتشر شد، این گوشی در اوایل ژوئن در کشور‌های چین، کره، سنگاپور، آمریکای لاتین ( جنوبی ) و روسیه منتشر خواهد شد و مناطق دیگر هم به‌زودی اعلام می شود. همچنین با توجه تصاویر و ویدئوی جعبه‌گشایی ( آنباکسینگ ) که منتشر شد، این گوشی به همراه هدست واقعیت مجازی گر وی‌آر سامسونگ خواهند بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما مایل به خرید این گوشی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot
به قول معروف OMG S0 (17)
چ زیبا!
پارسال هم نسخه ی  iron man رو معرفی کرد(s6)
گوشی خفنیه S0 (22)
ولی پول ندارم بخرمش! Confused