Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: کارت‌بازی Gwent بازی The Witcher 3 احتمالا به‌طور مستقل برای موبایل عرضه شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  witcher3_en_wallpaper_wallpaper_10_1600x...411809.jpg]

Gwent، بازی کارتی درون بازی The Witcher 3 احتمالا به‌طور مستقل عرضه شود. وبسایت نِردلیکس یک پرونده علامت تجاری و مالکیت معنوی ثبت‌شده در اتحادیه اروپا درباره چیزی با نام Gwent: The Witcher Card Game پیدا کرده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

این پرونده همچنین شامل تصویر زیر می‌شود که انتظار می‌رود نشان (لوگو) بازی باشد.
[تصویر:  3074942-gwent-250x161.jpg]

در این پرونده، پلتفرم عرضه بازی ذکر نشده است. ولی طی مراسم PAX East در آوریل سال میلادی جاری، سازندگان به‌طور قوی پلتفرم موبایل را برای عرضه ذکر کردند.
نقل‌قول:
در مراسم پرسش و پاسخ نیز یکی از هواداران پرسشی مبنی بر انتشار Gwent به‌عنوان یک بازی مستقل برای تلفن‌های همراه پرسیده است که این شرکت، از دادن جواب قاطع سرپیچی کرده است. سازندگان همچنین گفتند پیش‌تر، آنان به انجام این موضوع علاقه داشته اند. همچنین از این سوال و جواب فیلمی تهیه شد تا به دفتر شرکت در لهستان فرستاده شود و سپس، تیم سازنده درباره آوردن Gwent به تلفن‌های همراه تصمیم خواهند گرفت.
این امر، موضوعی ممکن است؛ زیرا رئیس شرکت سی‌دی پراجکت رد، مارچین ایوینسکی نیز در مصاحبه اخیرش به آن اشاره کرده است. همچنین ایشان گفتند امکان نمایش و رونمایی این بازی در هماورد E3 2016 نیز وجود دارد.
این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۶، یک بازی را معرفی یا عرضه خواهد کرد. جالب اینجاست که گفته شده بود این بازی «سبک و نوع جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود که این شرکت تابه‌حال از آن نساخته است»؛‌ نسخه مستقل Gwent برای موبایل با توضیحات فوق هم‌خوانی دارد.
آخرین بازی ساخته‌شده توسط این استودیو، The Witcher می‌باشد که به‌تازگی آخرین گسترش‌دهنده خود با نام Blood and Wine را دریافت کرده است. همچنین این استودیو درحال کار بر روی بازی دیگری با نام Cyberpunk 2077 می‌باشد؛ ولی سازندگان اعلام کردند نمایشی از این بازی در هماورد E3 2016 وجود نخواهد داشت زیرا هنوز کارهای بسیاری برای انجام باقی مانده است.
منبع: