Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تیزر گیم پلی Battlefield 1 لو رفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با سلام دوستان امروز تو اینستاگرام داشتم ویدیوهای بتلفیلد رو میدیدم تا دیدم این تیزر رو انیستاگرام بود و توسط یکی از کاربرا گذاشته شده به پیج بتلفیلد ۱ و سایت رفتم خبری از تیزر نبود و تیزر رو برای شما میزارم خیلی قشنگه.
http://s6.picofile.com/file/8255148176/v...D.mp4.html
سلام
بهتره این خبر رو در ترد بازی قرار بدید. چون تصویر برای خبرتون نگذاشتید؛ متن بیش از حد کوتاهه و منبع موثقی هم نداره و رسمی نیست ... اینجور مطالب بهتره تو ترد بازی ها برن.
Battlefield 1 | Official Thread
ممنون
فیک بود  S0 (44)
امکان نداره این باشه  S0 (43) اولین گیم پلی مربوط به بخش چندنفره که 64 نفر باید رقابت کنن میشه. اینکه اصلا یه چیز دیگه بود  S0 (43)
ویرایش:
خب فهمیدم قضیه چیه:
https://www.youtube.com/watch?v=0811bttqDNs
نقل‌قول: Guys this is fake graphics I made myself
ساختگی توسط طرفداراست
5_ در پایین تمامی اخبار باید لینک منبعی که از آن ترجمه کرده‌اید را در آخر تاپیک قرار دهید. استفاده از چندین منابع مختلف که مفهومشان یک خبر واحد است موردی ندارد.

7_ از اخباری که تنها دو خط هستند و زیاد مهم نیستند خودداری کنید. در صورتی که خبری در حد 2 خط باشد، اما مهم باشد می‌توانید با مقدمه‌ای درباره خبر و بازی مورد نظرِ منبع، متن خبر را افزایش دهید که البته استفاده از آن اجباری نیست و اگر خبر مهم تنها 2 خط باشد و همان 2 خط ترجمه شود موردی نیست، اما نوشتن یک مقدمه برای چنین اخباری سبب افزایش اعتبار مدیر نسبت به خبر می‌شود.

9_ استفاده از حداقل یک عکس در اول تاپیک خبری اجباریست و اگر خبر بدون تصویر باشد نویسنده مدتی برای ویرایش آن وقت دارد، اما اگر قانون را عملی نکند تاپیک کاربر بسته خواهد شد.

بسته شد.