Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رمدی در حال کار برروی دو عنوان جدید است | Alan Wake 2 فعلا در دست توسعه نمی‌باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2078212-169_alanwake_ot_mul_050906.jpg]

دو ماه پیش بود که رمدی، آخرین بازی خود یعنی Quantum Break را برای کنسول اکس‌باکس‌وان و ویندوز 10 (رایانه‌های شخصی) منتشر نمود؛ اما امروز مشخص شد که این توسعه‌دهنده‌ی نامی باوجود این‌که مدت اندکی از انتشار Quantum Break می‌گذرد، در حال کار برروی دو بازی جدید است. رمدی این موضوع را در پستی در وب‌سایت خود اعلام کرد؛ البته باید زمان زیادی را برای دریافت جزئیات و اطلاعات درباره‌ی این دو عنوان جدید صبر کنیم. با انجمن گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. 

رمدی این پست را به‌عنوان به‌روزرسانی وضع کاری و احوالات خود پس از انتشار و عرضه‌ی Quantum Break منتشر کرد که در آن، رئیس بخش ارتباط رمدی، توماس پاها اذعان داشته است که این استدیو در آینده سخت‌تر کار خواهد کرد تا بتواند بازی‌ای با سطح بالاتر را روانه‌ی بازار نماید. 

نقل‌قول:
در آینده می‌خواهیم بازی‌های بیش‌تری را بسازیم و امیدواریم قادر باشیم که آن‌ها را در سریع‌تر منتشر کنیم. 
او ادامه داد:

نقل‌قول:
رمدی به‌منظور دستیابی به‌این امر مهم، تیم بازی‌سازی خود را به دو دسته تقسیم نموده است که هرکدام برروی عنوانی جداگانه کار خواهند کرد. 
پاها در ادامه گفت که چند وقتی‌ست کار برروی اولین بازی جدید خویش را شروع کرده است:

نقل‌قول:
چند وقتی‌ست که کار تیم اول رمدی برروی عنوانی کاملا جدید و با شریکی تازه آغاز گردیده است. تیم دوم هم در حال کار برروی طرح‌های اولیه از بازی جدید دیگری می‌باشد که در آینده منتشر می‌شود. 
چند ماه پیش مدارکی مبنی بر این‌که رمدی به‌مدت 9 ماه در حال کار برروی پروژه‌ای به‌غیر از Quantum Break بوده است، منتشر شد و سخنان امروز توماس پاها این مدارک را تایید می‌کند. 

متاسفانه طرفداران Alan Wake باید زمان بیش‌تری را برای آغاز توسعه‌ی نسخه‌ی دوم این بازی ترسناک-بقا صبر کنند؛ زیرا هیچ‌کدام از دو پروژه‌ی اعلام‌شده Alan Wake 2 نیستند. 

نقل‌قول:
ما احساس می‌کنیم که مهم است انتظارات شما طرفداران را همین حالا اصلاح کنیم و اعلام نماییم که متاسفانه هیچ‌یک از دو پروژه، Alan Wake 2 نخواهد بود؛ البته اگرچه رمدی در حال ساخت دو بازی دیگر است، ولی در همین حین، ما به‌دنبال راه‌های دیگری برای تعریف کردن داستان‌های Alan Wake هستیم (مثل فیلم، سریال و یا کمیک). 

Quantum Break در ماه آوریل منتشر گردید و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول اکس‌باکس‌وان تا بدین لحظه شد.