Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آیا جان اسنو نقشی در COD: Infinite Warfare خواهد داشت؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  call_of_duty_infinite_warfare-600x300-250x125.jpg]

سوالات زیادی پیش آمده که آیا کیت هرینگتون ( جان اسنو ) از سریال Game of Thrones، نقشی در Call of Duty: Infinite Warfare خواهد داشت یا خیر. برای ادامه‌ی خبر با گیمفا همراه باشید.

وقتی که Call of Duty: Infinite Warfare برای اولین بار به نمایش درآمد، تمامی توجه‌ها و اخبار به سوی بازیگران اصلیِ شخصیت‌های بازی متمرکز شد و در اولین تریلر آن، شاهد ۲ شخصیت بودیم.

به نظر می‌رسد که ستاره‌ی بزرگِ امسال، کسی جز جان اسنوِ معروف از Game of Thrones نیست. ویدئوی جدید که در وب‌سایت مشبیل منتشر شد، کیت هرینگتون ( جان اسنو ) را در لباس موشن کپچر نشان می‌دهد.

همان‌طور که مشبیل گفته، این موضوع شبیه به حضور ستاره‌ی فوتبالِ آمریکایی یعنی مارشاون لنچ در Call of Duty: Black Ops 3 است؛ البته باید بگوییم که ممکن است این استودیوی ضبط، برای تعداد زیادی از استودیوها موجود باشد و شاید اصلا برای بازی‌ها نباشد.

از سال ۲۰۱۴ و نسخه‌ی Advanced Warfare، ستارگان بزرگ هالیوود و سینما در سری Call of Duty حضور دارند و شاهد آن‌ها هستیم. در نسخه‌ی Advanced Warfare، کوین اسپیسی و Black Ops 3، کریستوفر ملونی البته در نقش کوچک‌تری ظاهر بود و ممکن است که Infinite Warfare این روند را ادامه دهد. نظر شما چیست؟ آیا مایل به حضور جان اسنو هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع