Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی WWE 2K16 برای اکس‌باکس‌وان رایگان می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  WWE-2K16-620x332.jpg]

WWE 2K16 از این هفته برای کنسول اکس‌باکس‌وان رایگان خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با انجمن گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. 

E3 2016 به‌زودی آغاز می‌شود و کل جهان و بازی‌بازان، آماده برای جشن گرفتن آغاز بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی در سال 2016 هستند. در این بین و پیش از معرفی WWE 2K17، مایکروسافت و 2K با کمک یکدیگر همکاری‌ای را آغاز نموده‌اند که منجر به رایگان شدن عنوان پرطرفدار WWE 2K16 برای کنسول نسل هشتمی اکس‌باکس‌وان می‌گردد. 

بله، دانلود WWE 2K16 از این هفته برای کاربران طلایی سرویس لایو کنسول اکس‌باکس‌وان رایگان خواهد بود. انتظار می‌رود 2K طی مراسم E3 2016 از نسخه‌ی بعدی سری WWE 2K رونمایی کند. 
نقل‌قول:
از پنج‌شنبه، 16 ژوئن (معادل 27 خرداد سال جاری) و لغایت 19 ژوئن (معادل یک‌شنبه، 30 خرداد سال جاری) وقت دارید تا WWE 2K16 را به‌طور رایگان برای کنسول اکس‌باکس‌وان خود دانلود کرده و بازی کنید؛ البته این موضوع فقط برای مشترکین طلایی سرویس اکس‌‌باکس‌لایو صدق می‌کند. اگر خواستار ادامه‌ی باز کردن و لذت بردن از WWE 2K16 پس از این بازه‌ی زمانی مجانی بودن بودید، ما تخفیف و موارد ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

رونمایی اولیه‌ی WWE 2K17 بسیار عجیب بود؛ به‌طوری که 2K به‌جای انتشار تریلر یا تیزری از بازی، موارد ویژه‌ی نسخه‌های پیش‌خرید‌شده را اعلام نمود و معرفی کرد و این مورد ویژه، حضور بیل گلدبرگ در بازی است. او آخرین بار در یکی از بازی‌های Raw vs SmackDown دیده شد؛ زمانی که 2K هنور وظیفه‌ی ساخت و تسعه‌ی بازی‌های کشتی‌کج را بر عهده نگرفته بود.