Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rocket League به ۲۲۰٫۰۰۰ بازیکنِ همزمان دست یافت | بزرگترین به‌روزرسان در راه است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  header-4-250x117.jpg]

سازنده‌ی عنوان Rocket League، سایونکس اعلام کرده که این بازی به بیشترین میزان بازیکنِ همزمان خود دست یافته است. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

Rocket League در اصل، تابستان سال قبل برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و بعدِ آن، بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس‌وان عرضه شد. با اینکه یک سال از انتشارِ Rocket League می‌گذرد، پایه و میزانِ بازیکن، نشانه‌ از اُفت آن ندارد و هنوز پابرجاست. سازنده‌ی این عنوان هم دیروز در توئیتر اعلام کرد که Rocket League با رسیدن به ۲۲۰٫۰۰۰ بازیکنِ همزمان، بالاترین رکورد خود را در این زمینه ثبت کرده است.

این یک دستاورد بسیار مهم برای بازی است و تا دیروز، دهمین عنوانِ پربازیکن شبکه‌ی استیم بود. Rocket League بیش‌از ۳۷٫۰۰۰ بازیکن بر روی رایانه‌های شخصی دارد و باقی آن، به ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ مربوط می‌شود. همین آمار این عنوان را به یکی از بازی‌های عظیمِ آنلاین و چندنفره تبدیل می‌کند. برای مثال؛ Team Fortress 2 که در استیم، سومین بازیِ پربازیکن است؛ در ماه گذشته فقط ۵۰٫۰۰۰ بازیکن داشته است!.

Rocket League با تمامی معیارها و اقدامات، یک موفقیت بزرگ برای سایونکس به حساب می‌آید. این بازی در اصل به عنوان یک بازیِ رایگانِ سرویس پلی‌استیشن پلاس برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد؛ ولی بعد از آن ۱۱۰ میلیون دلار درآمد برای استودیوی سازنده کسب کرد. علاوه بر این، مجموعاً ۱۴ میلیون بازیکن در آوریلِ ۲۰۱۶ داشته است.

یکی از دلایل رشدِ مداوم و ادامه‌دارِ بازیکنان، تا حدی مربوط به ارائه‌ی محتوای دانلودی و پشتیبانی از بازی توسط سایونکس است. به عنوان مثال، همین ماه، ساینوکس بزرگ‌ترین به‌روزرسان بازی تاکنون را منتشر خواهد کرد. این به‌روزرسان، شهر توکیو با مضمون Cyberpunk را به نمایش خواهد گذاشت و دارای سیستم مبادله‌ایِ جدید و تعداد زیادی از مواردِ شخصی‌سازی است. بعد از عرضه‌ی این به‌روزرسان، سایونکس دو خودروی جایزه با نام‌های Esper و Masamune منتشر خواهد کرد. دارندگان نسخه‌ی کلکسیونیِ بازی، این دو خودرو را ۲۴ ژوئن ( ۴ تیر ) در آمریکای شمالی و ۵ ژوئیه ( ۱۵ تیر ) در اروپا دریافت خواهند کرد. اکنون شما را به دیدن تصویری درمورد این دو ماشین و همچنین تریلری مربوط به این به‌روزرسان دعوت می‌کنیم.


منبع: Gamespot و Polygon