Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: مدل 2 ترابایتی ایکس‌باکس‌وان در دست توسعه است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one2-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد که یکی از برنامه‌های مایکروسافت برای E3، عرضه‌ی ایکس‌باکس‌وان ۲ ترابایتی است که زودتر از زمان موردنظر نمایش داده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

پایگاه داده‌‌های داخلی فروشگاه گیم‌استاپ، با لیستی که در آن مدل ۲ ترابایتی ایکس‌باکس‌وان ذکر شده، به‌روز شده است. اکنون شما می‌توانید این لیست را مشاهده کنید.

[تصویر:  3076596-gamestop.jpg]

همان‌طور که ملاحضه می‌کنید، قیمت این مدل ۲ ترابایتی ایکس‌باکس، ۴۹۹ دلار بوده و تاریخ انتشار آن، ۳۱ دسامبر ( ۱۱ دی ) است که نشان‌دهنده‌ی انتشار آن در سال جاری می‌باشد. جزئیات بیشتری از این مدل در دسترس نیست و حتی نمی‌دانیم که به جز فضای بیشتر هارد دیسک، چه ویژگی دیگری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

مایکروسافت تاکنون مدلی ۲ ترابایتی از ایکس‌باکس‌وان عرضه نکرده است؛ ولی مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی این کنسول، هم‌اکنون به فروش می‌رسند. همچنین مدل Elite این کنسول هم موجود بوده که ۱ ترابایت فضا دارد و ۲۰ درصد از کنسول معمولی سریع‌تر است. آغاز فروش ایکس‌باکس‌وان با قیمت ۵۰۰ دلار آغاز شد؛ ولی بعداً به لطف کاهش قیمت مایکروسافت، تا ۴۵۰ دلار هم به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های موجود این کنسول، توانایی استفاده از هارد اکسترنال ( خارجی ) را دارند.


اگر این مدل در E3 2016 نمایش داده شود، کنسول اولی خواهد بود که مایکروسافت رونمایی می‌کند. این شرکت همچنین شایعه کرده که نسخه‌ی اسلیم ایکس‌باکس‌وان که کنسولی سبک و باریک‌تر است، معرفی کند و یک یا چند دستگاه استریمینگ را هم به نمایش بگذارد. کنفرانس مایکروسافت در ۱۳ ژوئن ( ۲۴ خرداد ) در ساعت ۹ شب، به وقت تهران است. منتظر پوشش گیمفا در E3 باشید تا شاید ایکس‌باکس جدیدی به نمایش گذاشته شود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم منتظر ایکس‌باکس‌اسلیم هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot