Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آپدیت Star Citizen با نام Alpha 2.4 هم‌اکنون در دسترس است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2950205-05.jpg]
توسعه‌دهندگان عنوان انحصاری Star Citizen همچنان در حال کار بر روی این عنوان هستند و در جدیدترین اقدام خود، آپدیت Alpha 2.4 را برای این بازی منتشر کرده‌اند. در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید.
استدیوی Cloud Imperium که در حال توسعه‌ی بازی است، Alpha 2.4 را «آپدیتی عظیم» برای دنیای بی‌کران Star Citizen دانسته‌است. در کنار تمام ویژگی‌های این آپدیت، سازندگان برای اولین‌بار سیستم استقامت و خرید و فروش را معرفی کرده‌اند که در مراحل ابتدایی و آزمایشی به سر می‌برد. همچنین این آپدیت، تغییرات عمده‌ای را در کنترل بازی به وجود می‌آورد. به‌علاوه تغییراتی هم در فضاپیماهای بازی ایجاد کرده‌است. برای مثال اکنون سفینه‌ی Starfarer برای کنترل در دسترس است. غیر از تمام موارد بالا، تعداد زیادی از باگ‌های بازی رفع و تغییراتی برای متعادل کردن بازی اعمال شده‌است.
درکل می‌توان Alpha 2.4 را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آپدیت Star Citizen از زمان آپدیت Alpha 2.0 دانست. سایت رسمی Star Citizen نیز اطلاعات زیادی از این آپدیت منتشر کرده‌است؛ به خصوص جزئیاتی درباره‌ی سفینه‌های جدید بازی. برای مثال قیمت Starfarer از 300 دلار شروع می‌شود و قیمت مدل Gemini آن تا 340 دلار پیش می‌رود. سازندگان درباره‌ی اهمیت سیستم استقامت و ماندگاری بازی این‌گونه گفته‌اند:
نقل‌قول: اضافه شدن سیستم استقامت و ماندگاری، یک تغییر بزرگ و حیاتی در بازی ایجاد می‌کند که تقریبا همه ابعاد بازی را تحت‌ تاثیر خود قرار می‌دهد و این تازه شروع کار است. هزاران تغییر اولیه اعمال شده‌است تا این سیستم در بازی پیاده‌سازی شود و ما امیدواریم تا بتوانیم با آپدیت‌های بعدی سیستم استقامت و ماندگاری را به عنوان هسته‌ی اصلی بازی، گسترش و بهبود دهیم.
Star Citizen موفق‌ترین عنوانی است که در سایت Kickstarter قرار داشته و تاکنون موفق به جمع‌آوری بیش از 115 میلیون دلار از میان طرفدارانش شده‌است. مبلغی که در کل تاریخ این سایت، بی‌سابقه است.
Gamespot
سلام و درود خدمت نویسنده گرامی 
فعلا کامل نخوندم ولی باید بگم که تصویر اول باز نمیشه
(06-12-2016, 11:18 AM)Taylor For Ever نوشته است: [ -> ]سلام و درود خدمت نویسنده گرامی 
فعلا کامل نخوندم ولی باید بگم که تصویر اول باز نمیشه
سلام
تصویر مشکلی نداره (تصویر اول؟! فقط یه تصویره!).