Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2016: عنوان واقعیت مجازی Star Trek توسط یوبی‌سافت ساخته و منتشر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3076696-st-250x164.jpg]

یوبی‌سافت به تازگی کار در زمینه‌ی وافعیت مجازی را آغاز کرده و قصد ساخت نسخه‌ی جدید Star Trek، در قالب واقعیت مجازی را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

سازنده‌ی عناوین معروف Far Cry و Assassin’s Creed؛ یعنی یوبی‌سافت در حال کار بر روی نسخه‌ی واقعیت مجازی Star Trek است. نام این عنوان Star Trek: Bridge Crew است و یوبی‌سافت هم در توئیتر تایید کرده که نمایشی از آن در ۱۳ ژوئن ( ۲۴ خرداد ) و احتمالا در طی کنفرانس‌اش خواهد داشت.

رد استورم که جزو استودیوهای یوبی‌سافت است و بر روی برخی از بازی‌های تام کلنسی کار کرده، ساخت Star Trek: Bridge Crew را بر عهده دارد. با توجه به عکس‌هایی که در مورد Bridge Crew منتشر شده‌اند، این بازی یک ” تجربه‌ی چهار نفره‌ی تعاملی ” خواهد بود که در دنیای Star Trek، ساخته‌ی دست جی‌جی ابرومز قرار گرفته است. شما همچنین می‌توانید در نقش کاپیتان باشید، کارهای فنی مانند مهندسی انجام دهید و یا اینکه مسئول نظرات بر پردازنده‌ی کشتی فضایی Aegis باشید. اکنون می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

[تصویر:  3076696-st.jpg]

[تصویر:  460x.jpg]


[font=tahoma]وقتی که در واقعیت مجازی؛ می‌توانید کارهایی نظیر فعال کردن وارپ درایو برای رسیدن به سرعت نور و اسکن اشیا در فضا و در آخر نمایش آن‌ها در صفحه‌ی نمایش را انجام دهید، مراحل به دو شکل ” متمرکز بر روی داستان ” و ” تصادفی تولیدشده ” خواهند بود. کارگردان نوآوری بازی، دیوید وتایپکا چنین گفته است:[/font]

نقل‌قول: این دست شماست که بخواهید به شیوه‌ی کِرک ( یکی از شخصیت‌ها ) عمل کنید و یا روش‌مندتر و علمی‌تر رو به جلو بروید. این بازی بیشتر مربوط به این است که چگونه شما و خدمه‌ی‌تان در برابر شرایط و حالات مختلف، عمل می‌کنید و چه روشی را پیش می‌گیرید. این دوگانه نیست. آیا نجات‌دادن دانشمندان Vulcan مهم‌تر است یا کل مردم سیاره؟ ممکن است انجام هردوی این‌ها دشوار باشد. این فقط مانند Star Trek است. کسی توانایی دادن جوابی قطعی ندارد.


[font=tahoma]Star Trek: Bridge Crew در پاییز امسال برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر، اِچ‌تی‌سی ویو و آکیلوس ریفت عرضه می‌شود. منتظر اخباری جدید از این بازی در E3 2016 باشید.[/font]

منبع: Gamespot