Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ایکس‌باکس‌وان اِس شامل پورت کینکت نخواهد بود و به آداپتور نیاز دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3079448-20160613_220634_1024-768x576.jpg]

به تازگی اعلام شده که برای استفاده‌ی کینکت در ایکس‌باکس‌وان اِس، به آداپتور نیاز دارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

مدیر کل بازاریابی دستگاه‌های ایکس‌باکس، مت لپسن مطلبی درایکس‌باکس وایر نوشته است. او توضیح داده که ایکس‌باکس‌وان اِس از کینکت پشتیبانی می‌کند؛ ولی باید از آداپتور یواس‌بی برای این کار استفاده شود. اکنون می‌توانید پورت یواس‌بیِ کینکت در ایکس‌باکس‌وان اِس را در تصویر زیر مشاهده کنید.

[تصویر:  3079448-20160613_220634_1024-768x576.jpg]

آداپتور کینکت ایکس‌باکس، به طور معمول با قیمت ۵۰ دلار در فروشگاه مایکروسافت به فروش می‌رسد؛ گرچه اگر ثابت کنید که دارای کینکت، ایکس‌باکس‌وان اصلی و مدل اسلیم آن هستید، می‌توانید آداپتور را به صورت رایگان دریافت کنید. برای این کار کافی است به صفحه‌ی پشتیبانی ایکس‌باکس مراجعه کرده و با تحویل شماره‌ی سریال سه دستگاه ذکر شده، آداپتور را به صورت رایگان دریافت کنید.
ایکس‌باکس‌وان اِس، طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 معرفی شد و از HDR و کیفیت تصویر ۴K پشتیبانی می‌کند. سه نسخه‌ی مختلف از این مدل موجود است که به شرح زیر هستند:
  • ۵۰۰ گیگابایتی : ۳۰۰ دلار
  • ۱ ترابایتی : ۳۵۰ دلار
  • ۲ ترابایتی ۴۰۰ دلار
این کنسول دارای پایه‌ی عمودی است که با قیمت ۲۰ دلار به صورت جداگانه فروخته می‌شود. همچنین یک کنترلر سفید جدید هم شامل این کنسول می‌شود که با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد.

علاوه بر این، مایکروسافت کنترلرهای سفارشی‌ای معرفی کرد که شما توانایی انتخاب رنگ و طرح آن را خواهید داشت. قیمت هر یک از این کنترلرهای سفارشی، از ۸۰ دلار آغاز می‌شود و بسته به شخصی‌سازی و طرح‌های شما، قیمت آن افزایش می‌یابد. اکنون می‌توانید طراحی این کنترلرها را از اینجا امتحان کنید.