Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی کلکسیونی The Last Guardian در وب‌سایت آمازون فهرست شد + محتویات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  the-last-guardian-screen-06-ps4-eu-16jun15-768x432.jpg]


بعد از نمایش بزرگ The Last Guardian طی کنفرانس سونی در E3 2016، آمازون نسخه‌ی کلکسیونی این عنوان را برای پیش‌خرید قرار داده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

قیمت نسخه‌ی کلکسیونی The Last Guardian، دو برابر نسخه‌ی معمولی آن است و شامل حمل و نقل رایگان بوده که چیز خوبی است. بنابر این، قیمت نسخه­‌ی کلسیونی این عنوان، ۱۱۹٫۹۹ دلار است.

نسخه‌ی کلکسیونی The Last Guardian، دارای قاب مخصوص بازی، دیسک بلورِی، کتاب هنری ۷۲ صفحه‌ای، موسیقی متن دیجیتال ( ۱۰ قطعه )، ورق برچسب و جعبه‌ی مخصوص برای جمع‌آوری این موارد است.

همان‌طور که در E3 مشخص شد، این بازی در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۶ ( ۴ آبان ۱۳۹۵ ) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. The Last Gurdian چندین سال معلق بود و وضعیت ثابتی نداشت، تا اینکه سال قبل برنامه‌ای برای آن تعیین شد و جان تازه‌ای گرفت. اول کار، قرار بود که این عنوان، انحصاری کنسول نسل هفتمی پلی‌استیشن ۳ باشد؛ ولی بعد به نسل جدید و پلی‌استیشن ۴ انتقال یافت.

The Last Guardian، تنها یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ است که در پاییز امسال منتشر می‌شود. در ماه نوامبر، شاهد عرضه‌ی Gran Turismo Sport خواهیم بود.

با این حال، بزرگ‌ترین انتشار سونی، هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر خواهد بود که با تعداد زیادی از بازی‌ها پشتیبانی‌شده، عرضه می‌شود. این هدست می‌توانند راه جدیدی از تجربه‌ی بازی‌ها را آغاز کند. اکنون می‌توانید تصویر مربوط به نسخه‌ی کلکسیونی این The Last Guardian را مشاهده کنید.


[تصویر:  81aDWgteuoL._SL1500_-760x427.jpg]

منبع