Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2016| معرفی سازنده و اطلاعات بیشتری از بازی Batman: Arkham VR
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طی همایش E3 شرکت سونی، بازی Batman Arkham VR معرفی شد، اکنون اطلاعات بیشتری در مورد سازنده این بازی بدست آمده است.

[تصویر:  27624302406_30941631e1_h.jpg]

استودیو راک‌استدی، سازنده سه‌گانه Arkham به عنوان سازنده بازی Batman: Arkham VR اعلام شده است.
سفتون هیل، کارگردان این بازی می‌گوید:
نقل‌قول:
در این بازی بازیکنان با استفاده از ابزار بتمن افسانه‌ای از توطئه‌هایی که جان دوستان نزدیکش را تهدید می‌کنند جلوگیری ‌می‌کند.
استدیوی راک‌استدی همیشه بدنبال راه‌های جدیدی برای جلب توجه بازیکنان به دنیایی که خلق می‌کند بوده است و بازی Batman: Arkham VR یک نمونه بارز آن است، این بازی نشان می‌دهد که چگونه از فناوری جدید برای پیشرفت کار خود استفاده می‌کنیم. تیم ما قصد دارد یک تجربه واقعی از شخصیت بتمن خلق کند و به بازیکنان اجازه دهد که بصورت کامل به عنوان این شخصیت ایفای نقش کنند.
اطلاعاتی که از تریلر منتشر شده از این بازی بدست آمد این بود که مارک همیل صداپیشه شخصیت جوکر خواهد بود و اطلاعات دیگری بدست نیامد. حال علاوه بر آنکه سازنده این بازی را میشناسیم، می‌دانیم که آنها قصد دارند تا در این بازی از مهارت‌های کارآگاهی بتمن برای پلی‌استیشن وی‌آر استفاده کنند.
بیل گرین، طراح اصلی بازی اعلام کرد که بازیکنان امکان بازدید از مکان‌های مختلفی نظیر Batcave و امارت بروس وین را خواهند داشت. فکرش را بکنید، این امکان به شما داده خواهد شد تا به عنوان بروس وین، در امارت خانواده وین قدم زده، وارد Batcave شده و سپس لباس بتمن را بپوشید.
قابلیت‌های واقعیت مجازی این امکان را به راک‌استدی داده است تا برروی مهارت‌های کارآگاهی بتمن تمرکز کنند و راه‌های جدیدی برای استفاده از آنها بیایند.
گرین توضیحات بیشتری ارائه داد:
نقل‌قول:
بازی Batman: Arkham VR تمرکز زیادی برروی داستان بازی با دید اول شخص دارد، اسرار مرگ‌ها استایلی چون داستان‌های کمیک کتاب‌های کلاسیک بتمن را دارند، تنها تفاوت آنها این است که این بار دوز ماجرا از دید روانشناسی به مانند عناوین Arkham قوی‌تر شده است.
ما احساس می‌کنیم که در نهایت یک بازی فوق‌العاده از دنیای بتمن را خلق خواهیم کرد که تکمیل کننده داستان حماسی بازی Batman: Arkham Knight خواهد بود.
طبق اعلام سونی این بازی بصورت انحصاری برای پلی‌استیشن وی‌آر در ماه اُکتبر عرضه خواهد شد.

[img=0x0]http://1.gravatar.com/avatar/75ba7e84d5cad4b0e56573cef189e3c4?s=48&d=mm&r=g[/img] فرشاد سامانی ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۵
چقدر نسخه های این بازی زیاد شدن.!!
واقعا داستان کم نمیارن.....
گیمرا همیشه همه نسخه ها رو پشتیبانی و استقبال میکنن آیا؟