Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اسکورپیو نسلی جدید است؛ اما به عنوان بخشی از خانواده‌ی ایکس‌باکس‌وان باقی می‌ماند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فیل اسپنسر: ایکس‌باکس اسکورپیو نسلی جدید است؛ اما به عنوان بخشی از خانواده‌ی ایکس‌باکس‌وان باقی خواهد ماند

[تصویر:  xbox-scorpio-ds1-670x370-constrain.png]

فیل اسپنسر به تازگی صحبت‌هایی درمورد ایکس‌باکس اسکورپیو انجام داده و آن را به عنوان نسلی جدید؛ اما جزو خانواده‌ی ایکس‌باکس‌وان اعلام کرده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

پروژه‌ی اسکورپیو که طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 معرفی شد، وعده‌ی ارائه‌ی یک ایکس‌باکس جدید با ۶ ترافلاپ از قدرت GPU ( واحد پردازش گرافیکی) را در تعطیلات ۲۰۱۷ می‌دهد. فیل اسپنسر صحبت‌هایی در این مورد انجام داده و گفته است:

نقل‌قول:
وقتی که فکر دیدن تصاویر با کیفیت ۴K را در آینده می‌کنید، من می‌خواهم شما را مطمئن کنم که ما بخشی از خانواده‌ی ایکس‌باکس‌وان را خواهیم ساخت که از کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند؛ اما شما نباید فکر کنید که تمامی سرمایه‌گذاری‌های شما برای محتوای ایکس‌باکس‌وان از دست رفته است. بنابر این، دید ما نسبت به نسل‌ها متفاوت است. با آمدن کیفیت ۴K، من فکر می‌کنم که شما خواهید گفت که نسل جدیدی در راه است و به نوعی یک نسل جداگانه برای خود به حساب می‌آید؛ اما بر خلاف کنسول‌های قبلی (نسل قبل)، ما نمی‌خواهیم که شما فکر کنید، تجربه‌ی بازی‌ها را از دست داده‌اید.

همچنین اسپنسر ادامه داده است:

نقل‌قول:
صادقانه بگویم، اگر شما مشتری ایکس‌باکس‌وان هستید و می‌خواهید که خریداری و تجربه‌ی بازی‌ها را ادامه دهید و اگر هم متقاضی کیفیت ۴K هستید، نیاز به اسکورپیو دارید و باید آن را خریداری کنید. اگر هم هرگز این کار را نکردید، باز هم یک مشتری عالی برای ما هستید و لازم نیست که شما را به هیچ وجه رها کنیم. در حقیقت، من می‌خواهم که شما را با همان ایکس‌باکس‌وانی که دارید، خوشحال نگه دارم. پس ما فکر می‌کنیم که ایکس‌باکس‌وان، ایکس‌باکس‌وان اِس و ایکس‌باکس اسکورپیو جزو یک خانواده هستند.

اگر نمی‌توانید برای تجربه‌ی بازی‌ها با کیفیت ۴K تا تعطیلات ۲۰۱۷ صبر کنید، ایکس‌باکس اِس، نسخه‌ی باریک و کم‌وزن‌ترِ ایکس‌باکس موجود است که از وضوح تصویر بالا و کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند. حال با توجه به این صحبت‌هایی که توسط مدیر بخش ایکس‌باکس صورت گرفته، جای نگرانی‌ای برای از دست دادن ایکس‌باکس‌وان خود ندارید، زیرا اسپنسر کنسول جدید را هم به عنوان بخشی از خانواده‌ی ایکس‌باکس‌وان دانسته است.