Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اخبار جدیدی از نینتندو ان‌اکس در پاییز امسال در راه است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Nintendo.jpg]


E3 معمولا جایی است که شرکت‌های بازی‌سازی، اطلاعیه‌های بزرگی از بازی‌ها و کنسول‌های جدیدشان منتشر کرده و از آن‌ها رونمایی می‌کنند. نینتندو که در E3 2016، تمرکز خود را بر روی نسخه‌ی جدید Legend of Zelda گذاشته بود، گفته است که اطلاعاتی جدید از کنسول نینتندو ان‌اکس در پاییز ۲۰۱۶ منتشر خواهد کرد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

وب‌سایت فرانسوی La Presse، مصاحبه‌ای با مدیر عامل نینتندو کانادا یعنی پیر پائل ترپنیر انجام داده و او یک چهارچوب زمانی برای انتشار اولین اخبار از نینتندو ان‌اکس در نظر گرفته و اعلام کرده است. او گفته است:

نقل‌قول: ما تصمیم گرفتیم که بر روی Legend of Zelda تمرکز کنیم (در E3). ما راجع به نینتدو در پاییز صحبت خواهیم کرد. در آن زمان، ان‌اکس صددرصد خواهد بود ( اشاره به اطلاعات و…).

این خبر، برای کسانی که مایل به دانستن چگونگی نوآوری و اختراع این کنسول بودند، خبر هیجان‌انگیز و خوبی است. نینتدو در رقابتی سخت خواهد قرار گرفت زیرا او تنها شرکتی نیست که در ۲۰۱۷، کنسول ارائه می‌کند. مایکروسافت در E3 2016 اعلام کرد که در پاییز ۲۰۱۷، کنسول جدیدی با قابلیت پشتیبانی از کیفیت ۴K، با نام رمز پراجکت اسکورپیو عرضه خواهد کرد. سونی هم از این رقابت عقب نمانده و قرار است که پلی‌استیشن نئو را عرضه کند.

پاییز معمولا بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر قرار دارد و در این زمان، ما شاهد نینتندو ان‌اکس خواهیم بود. همچنین شایعه شده است که این کنسول در رویدادهای مرتبط به بازی‌سازی که در سپتامبر برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود. خوشبختانه، به زودی شاهد اخبار و اطلاعاتی جدید از این کنسول خواهیم بود با اینکه نینتندو مدت زمانی زیادی است که در مورد آن حرفی نزده است.