Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیل اسپنسر: برخی بازی‌های اکس‌باکس‌وان برروی پراجکت‌اسکورپیو بهتر اجرا می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  t3sf_project-scorpio.jpg]

پیش از این مایکروسافت تایید نمود که اکس‌باکس‌وان‌ اِس، بازی‌هایی که قبلا برای اکس‌باکس‌وان معمولی خریداری کرده‌اید را بهتر و با قدرت بیش‌تر انرا نخواهد کرد؛ اما به‌گفته‌ی فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، احتمالا این موضوع درباره‌ی کنسول جدید خانواده‌ی اکس‌باکس‌وان، پراجکت‌اسکورپیو صدق نخواهد کرد. با انجمن گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. 

طبق صحبت‌های فیل اسپنسر، بازی‌هایی که دارای سیستم تغییر رزولوشن پویا هستند، نمایش بهتری در پراجکت‌اسکورپیو خواهند داشت. 
نقل‌قول:
اگر با برخی بازی‌های همانند Halo 5 بنگرید، سیستمی با نام تغییر رزولوشن پویا در آن‌ها وجود دارد. 
او توضیح داد:
نقل‌قول:
وقتی که صحنه‌ها شلوغ‌تر و درنتیجه، پردازش آن برای کنسول سخت‌تر می‌شود، برای این‌که نرخ فریم بازی برروی 60 فریم در ثانیه قفل بماند، رزولوشن بازی به‌صورت خودکار کاهش می‌یابد؛ البته توجه کنید که به‌جز Halo 5، بازی‌های بسیار زیادی از این سیستم بهره می‌برند. در نهایت باید بگویم که اگر این بازی‌ها را برروی پراجکت‌اسکورپیو اجرا کنید، بازی مدت زمان بیش‌تری با نرخ فریم اصلی‌اش پردازش می‌شود. 
اسپنسر نام هیچ بازی دیگری که در پراجکت‌اسکورپیو، نمایش بهتری داشته باشد را اعلام نکرد، ولی با توجه به این توصیفات، پراجکت‌اسکورپیو عناوینی چون The Witcher 3 ،Doom و The Division را هم بهتر اجرا می‌کند. 
نقل‌قول:
من این ویژگی را از برترین قابلیت‌های پراجکت‌اسکورپیو نمی‌دانم؛ زیرا بسیاری از بازی‌ها سیستم تغییر رزولوشن پویا را دارا نیستند. من می‌خواهم با مردم و طرفداران درباره‌ی طراحی پراجکت‌اسکورپیو و مقصود و هدف از طراحی آن، کاملا صادق و شفاف باشم. این کنسول طراحی شده است تا قادر باشد بازی‌های روز دنیا را با کیفیت 4K به‌نمایش بگذارد. برخلاف این‌که برخی از بازی‌های موجود در بازار عملکرد بهتری در پراجکت‌اسکورپیو دارند، توصیه نی‌کنم که این کنسول را برای تجربه‌ی دوباره‌ی این عناوین خریداری نکنید [چون این پیشرفت‌ها آن‌قدر زیاد نیست که شما را به وجد آورد].