Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gravity Rush 2 فرجام داستان Kat خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Gravity Rush 2 درست پس از اتمام کنفرانس شرکت سونی در E3 2016 شروع به خودنمایی کرد و سازندگان این عنوان با انتشار تریلرها و تصاویری بازی خود را در مرکز توجه قرار دادند. به هر حال قسمت اول آن‌قدر پر طرفدار و محبوب شد که انتظار ها برای قسمت دوم سخت باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
طی پوشش زنده گیم‌اسپات، تهیه کننده عنوان Gravity Rush 2، آقای نیک آکوردینو اطلاعات مختصری را از داستان این عنوان در اختیارمان قرار دادند. طبق اطلاعات منتشر شده دریافتیم که داستان کل سری، پیش از انتشار و ساخت قسمت اول برنامه ریزی و نوشته شده بود. قسمت اول Gravity Rush همیشه قرار بوده نیمه اول داستان باشد و تیم سازنده همیشه برای قسمت دوم برنامه داشته است. دست و پنجه نرم کردن با کنسول پلی‌استیشن۴ و آشنا شدن با آن باعث شده قسمت دوم بازی کمی دیرتر از حد منتشر شود.
در کنار این اطلاعات، آکوردینو اعلام کرد که Gravity Rush 2 پایانی بر داستان شخصیت اصلی بازی، Kat خواهد بود و غیر ممکن است که بشود آینده این سری را بدون Kat از الآن پیش بینی کرد. اصلا آیا ادامه‌ای پس از قسمت دوم وجود خواهد داشت؟
[تصویر:  E32016_02_1465873904-768x432.jpg]
منبع