Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سرورهای PlanetSide و Legends of Norrath تعطیل می‌شوند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت Daybreak Game امروز اعلام کرد که در حال تعطیل کردن و از کار انداختن سرورهای دو بازی قدیمی خود، PlanetSide و Legends of Norrath است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
عنوان PlanetSide یکی از بازی‌های شرکت Daybreak Game است. استودیوی Daybreak Game در گذشته با نام Sony Online Entertainment شناخته می‌شد. سرورهای عنوان PlanetSide در ۲۰ ماه مه سال ۲۰۰۳ شروع به کار کردند و تا الآن در دسترس بودند اما هم‌اکنون در حال تعطیل شدن هستند و تا ۱ جولای کاملا بسته خواهند شد.
عنوان Legends of Norrath یک بازی کارت بازی مجبوب است که در دنیای EverQuest واقع شده است. این بازی در ابتدا در ۵ سپتامبر سال ۲۰۰۷ منتشر شد. شرکت Daybreak Game در بیانه خود اشاره کرده است که این بازی در دست ساخت به صورت فعال نبوده است و این از مهم‌ترین دلایلی است که شرکت تصمیم به بستن سرورهای آن گرفته است. سرورهای عنوان Legends of Norrath در تاریخ ۱۷ ماه آگست بسته خواهند شد.
دیدن بسته شدن و تعطیل شدن بازی‌های آنلاین قدیمی ناراحت کننده است، مخصوصا برای کسانی که هنوز هم این بازی‌ها را بازی می‌کنند اما فکر کردن به این که سرورهای PlanetSide 2 همچنان باز هستند و آماده پذیرایی از بازی‌بازان هستند حال آدم را بهتر می‌کند. عنوان PlanetSide 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. البته طرفداران EverQuest خیلی خوش اقبال نیستند زیرا نسخه بعدی این عنوان به تازگی لغو شد.

[تصویر:  PlanetSide-2-Logo-Copy.jpg]